25 Mayıs 2017 Perşembe

Masal gecesi

Belçika hazırlıklarının yanında, hayat bir taraftan güzellikleriyle akıp gidiyor.

Dün akşamın güzelliği Düş Zamanı Masalcısı Sıla Topçam ve Kou&Jou'daki masal gecesiydi.

Sıla'nın masallarını en son kitap kulübünün özel ev toplantısında geçen Ağustosta dinlemiştim. Öncesinde her ay bize Kurtlarla Koşan Kadınlar'dan bir masalı anlattığı kulüp toplantılarımızı artık bilmeyen kalmadı. Çalışırken Kou&Jou'daki gecelere yetişemezdim, dün Arca'yı doktordan sonra İlker'e satıp Konak'tan vapura bindiğim gibi Bostanlı'da aldım soluğu. Şehre de bölüm bölüm veda turları bir nevi. Zira en son vapura iki yıl önce binmiştim, gidesiye kadar bir daha kısmet olur mu bilmem, Körfez ile helalleştik. Akşamı güzel olur Körfez'in, güneşin iyice eğilmiş ışıkları dalgalara yansır ışıl ışıl...

Kitap kulübü üyeleri de benim kadar özlemiş olacak, çoğu gelmişti.



Güzeldi.
Ne güzeldi, biliyor musun?
Sıla'nın masallara kendi yaşanmışlıklarını katmasını seyretmek, evvelden dinlemiş olduğumuz bir masalı bile ilk defa dinlermişçesine kendimizi kaptırmak güzeldi...

Sıla'nın elimize doğmuş masal anlatıcılığının geldiği noktayı görmek güzeldi...

Hemen her buluşmamızda biraz daha güçlü bir kadına dönüşmesine tanıklık ettiğimiz kız çocuğu, anlattığı masallarla bizi bizden başka birine dönüştürdü. Güzeldi, çünkü birlikteydik...



Güzeldi, çünkü...

Çünkü sonra köşedeki bara gidip içtik ve Sıla bize müstehcen masallar anlattı puhahahahah...
Hiç ısrar etmeyiniz, o masallar kulüp üyelerine özel, şimdilik;)

Ama Sıla'dan masallar dinlemek isterseniz, yarın akşam Nazım Hikmet Kültür Merkezi'nde.




Hiç yorum yok: