1 Şubat 2017 Çarşamba

#16 bir şey çiz ve bize göster, eyvallah

Annem müthiş resim yapar. Evde tabloları var. O derece yani!

Ben resme olan kabiliyetsizliğimi babamdan aldığımı düşünürdüm, öyle avunurdum. Kısa boylu oluşumu da babamdan almamış mıydım? Pek ala yeteneksizlik de ondan geçmiş olabilirdi.

Yanılmışım. Meğer babam da çok güzel resimler çiziyormuş. Arca ile birlikte kaldıklarında çizdikleri resimlerden sergi açabilirsin, cidden başarılı.


Bu durumda tek olasılık cami. Camiden bulunmuş olabilirim. Ya da resme kabiliyetsizliğin genetik bir yanı yok belki de.

Bu challenge olayında tüm sorulara baktığımı sanıyordum, yoksa sırf bu soru yüzünden katılmazdım. Bir şey çizecekmişiz. Çizemem ki ben. Nitekim Arca’ya çizdirdim. Bak bizi çizdi.





Yok lan şaka, Arca benden iyi resim yapıyor, ben çizdim:( 

4 yorum:

Adsız dedi ki...

resmi göremiyom:( o kadar mı kötü acaba :X

yeliz dedi ki...

hahahah yok teknik bir sorun olmuş düzelttim şimdi:)

Adsız dedi ki...

saçta torpilli arca,ilkere göre :)))

yeliz dedi ki...

hahahah kesinlikle! aslında o kadar bile yok ama üzülmesin diye şeettim:))