24 Ocak 2017 Salı

Challenge #7 ve #8

Challenge #7: Hangi hayvan olurdun?

Bu soruya cevap bulamadım. Ciddi bir zaman dilimini düşünmeye ayırmama rağmen bulamadım. Muhtereme sordum. Senden hayvan olmaz dedi. Haklı. Hayvan sevmiyorum ben. Allahın yarattığını sevmemek ne büyük günah ama sevmiyorum işte.

Kedi köpek zinhar haz etmem. Balık kuş manasız. Bulamadım.


Vahşi hayvanlar bana uzak, kuzu inek düşününce bile burnuma kötü bir koku geliyor. Kelebek desen yok ya... Böcekgillerden bir şey olacaksam...

Arı olayım bari. Manyak gibi çalışıyorum. Bugün öğle yemeğimi bilgisayarın başında yedim. Arı güzel ya hem çalışkan hem faydalı. Sokuyor ama gülün de dikeni var, katlanacaksın. Evet evet son kararım arı. İşçi arı!

Challenge #8: Bir daha dünyaya kim olarak gelmek isterdin?

Bizzat kendim.

Tüm karamsarlığıma rağmen seviyorum kendimi. Fakat soru gelecekte bir daha dünyaya gelmek mi yoksa bir daha doğsam anlamında mı acaba? Bir daha doğacak ve geçtiğim yollardan bir daha geçeceksem, kendim olarak doğmak isterim. Ama gelecekte tekrar doğacak isem, dünyayı kurtaran bilim insanı ve insanlara umut veren bir sanatçı olmak isterdim. Cüneyt Arkın. Dünyayı kurtaran adam = Sanatçı.

Iyy evet iğrenç bir espriydi, kaçıyorum!

1 yorum:

deeptone dedi ki...

penguen olsanaaa :)