27 Ocak 2017 Cuma

Challenge #10 ve #11

Hiç unutmak istemediğin anın nedir diye sorulmuş.

Arca ile çok kahkaha attığımız bir an var mesela, baş başa bisikletle sahile indiğimiz, güneş batarken denize girdiğimiz karanlık sularda yüzdüğümüz o gün, Arca'nın gözlerindeki "ilk defa yapıyorum çok eğlenceli" bakışını gördüğüm an. İlklerini birlikte yapmaya bayılıyorum. İki tekerlekli bisiklete adam akıllı binmeyi öğrettiğimde de vardı o bakış. Babasıyla ilk kalamarını yakaladığında da... Bir çocuğun gözlerindeki o ilk defa başarma anı... Onu hiç unutmak istemiyorum, o bakış hayatta tutan, bir işe yaradığını, önemli olduğunu hissettiren bakış.

En eski giysi sorusunu fazla düşünmedim, cevabı belliydi.

Bazı giysilerimi çok seviyorum, özellikle de bu sweatshirt! 


Ya lisedeydim ya da üniversitede. Demek ki en az bir yirmi senesi var. Ablamla Güzelyalı'da gezerken Sisley'in bir mağazasına girdik. Bu buna bir görüşte vuruldum. Ablam benimle dalga geçmişti çünkü o yıllar asker yeşili ne bulsam alıyordum. Neden bilmiyorum, asker yeşili, haki, koyu yeşilin her tonu. Korkunç salaş, eskilikten rengi ipleri atmış durumda ama hala öle bayıla giyiyorum.

2 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

:))

Gozde dedi ki...

Güzelyalının, apartman zeminlerindeki o minik minyatür butikleri..... çok severdim o caddede gezmeyi.....