20 Ocak 2017 Cuma

#3 & #4

Soru 3: Hayatın bir kitap/film olsa türü ne olurdu?

Ruh halime göre ortaya karışık aslında.

Bu aralar yakın çevreme sorsanız, psikolojik manyak, hatta paranoyak bir film karakteri olduğumu söyleyebilirler. En son geçen gün birlikte yemek yediğimiz iş arkadaşımı sofradan kaçırdım. Vallahi bak. Bana gündemden bahset, seni on dakika içinde ülkeden kaçmak için planlar yapmanı sağlayacak bir paranoyağa dönüştüreyim. Ama o kaşındı. Doğma büyüme Almanyalı olduğundan Türkiye ile ilgili haberleri bile Alman kanallarından takip eder de bana Avrupalı yatırımcıların Türkiye'de yatırım yapmaktan vazgeçtiğine dair bilgiler aktarırsan, ben de kendimi tutamam, anayasadan girer, rejimden çıkar, ekonomiye dalarım. Geçen telefonda hatırımı soran başka bir arkadaşım ise, ay içim karardı diye kapattı. İnsanın hayat enerjisini sönümlüyorum bu ara, benden kaçının.

Genelde dram komedi bir tarzım var. Umumiyetle olayları geyiğe çevirir, hayatın neşeli taraflarına odaklanmaya çalışırım. Pollyanna'nın nüktedan stili bir karakterim var. Ama işte bu gündem adamı paranoyağa çeviriyor. Gündem demişken geçen televizyondaki uzuna kulak kabarttım, kimsenin yaptığı yanına kalmayacak filan diyordu, ay ben bir gül bir gül ciddi bir süre kahkahalarıma engel olamadım, allah da seni güldürsün diyeceğim, yok, o zaten on beş senedir gülüyor, allah bir zahmet artık bizi güldürsün.

Soru: 4 Etrafındakiler hangi sorunun çözümü için sana gelirler?

İş hayatında aklına gelebilecek her türlü sorun için geliyorlar. Benim bilmediğim konularda bile. Neden? Çünkü bir şekilde çözüyorum, çözemezsem çözecek kimseleri çözüme motive ediyorum. Bir de iyi dinliyorum. Merkezden bu kadar uzak olmama rağmen her türlü bilgi bende mevcut, neden? Çünkü dinliyorum:)

Özel hayatımda ise, galiba genelde hangi kitabı okuyalım ya da hangi kitabı çocuğumuza alalım gibi sorularla geliyorlar. Allah beter sorun vermesin, amin:) 


3 yorum:

fermina daza dedi ki...

Allah herkese dinleyen ve kitap tavsiyesi veren arkadaş temin etsin, amin! Daha ne ister insan bilmiyorum.

Nil dedi ki...

Ne olursan ol, okunuyor ve okutuyorsun :)

Gulcin dedi ki...

ben boyle her sey icin sana gelebilirmisim gibi hissediyorum Yeliz. Cunku yargilamazsin sen beni. Hani en salakca sey icin bile kapini calarim sanki :)