16 Kasım 2016 Çarşamba

Dumur diyalog #163

Bizi asla bırakamayacağını bildiğimiz için çocukların kabul edilmediği bir düğün yalanını uydurdum. Hayır utanmıyorum, belki biraz. Neyse konumuz o değil. 
Biz İlker ile gecikmiş kutlamamızı yapacağız, Arca anneannesinde kalacak, plan bu.
O sabah servis beklerken İlker'le sohbet ediyorlar:
A: Şu düğüne sen gitmesen, annem yalnız gidiverse olmaz mı?
İ: Olmaz babacım, anneni yalnız bırakmayayım, arkadaşlık edeyim ben de.
A: Siz zaten iyi arkadaşsınız bakıyorum, ne zamandır arkadaşsınız?
İ: Çok eski. Annen benim en iyi arkadaşım.
A: HI?!
İ: En iyi ikinci arkadaşım da sensin.
A: NEAY?! İKİNCİ Mİ?!

-------------------------------

A: Bil bakalım en çok kimi seviyorum? Annemi mi seni mi?
İ: Eşit seviyorsun.
A: Hayır
İ: Anneni seviyorsun?
A: Hayır
İ: Beni seviyorsun?
A: Hayır
İ: E oğlum kimi seviyorsun?
A: İKİNİZİ!

2 yorum:

ipektenrenkler dedi ki...

:) Çocuklar süperler. Akıllarına, mantıklarına her seferinde hayran oluyorum :)

Büşra Bayram dedi ki...

:))