2 Aralık 2015 Çarşamba

Dumur diyalog #152

Kuzeni Deniz ile telefonda konuşuyorlar.
Deniz: N'apıyorsunuz Arca?
Arca: Ya işte n'apalım annemin en nefret ettiği şeyi yapıyoruz, bana ayakkabı alıyoruz.
..........................


Y: Of Arca, midem çok ağrıyor.
A: Oooo o zaman İstanbul'a gitmezsin.
Y: Yok yavrum ya ağrısa da gitmem lazım, işim var.
A: Hay allah ben de hasta olasın diye dua etmiştim, gitmezsin sanmıştım.

...................

Almanca ödevi atık malzemelerden oyuncak yapımı ve almanca olarak tanıtımı.
Arca tüm hür iradesi ile buruşturulup top haline getirilmiş kağıttan top yapmaya karar verdi.
Bir taraftan kolayına kaçıyormuş gibi geldi, önüne ilaç kutuları filan koydum, hani alternatif bir şey çıkar mı diye... bir yandan da düşüncesinden yapımına kendi emeği olduğu için ses etmek istemedim. Topunu çantasına koydu, sonra içine sinmedi, çıkardı boyadı, bantla sabitledi filan, emek verdi. Ertesi gün okula gidemedi. Öğretmeni sınıfın whatsapp grubunda çocukların yaptığı oyuncakları paylaşmış. Seninki bir sinirlendi! N'oldu demeye kalmadı; "Benimki çok saçma olmuş! Ne o öyle top! Hemen yenisini yapmam lazım hemen!"

Derhal ilaç kutuları, şişe kapakları hazırlandı ve oyuncak araba yapıldı. Hırsına kurban :P




Hiç yorum yok: