20 Kasım 2015 Cuma

Dumur diyalog #151

Öğretmen her hafta bir çocuğa oyuncak eşek veriyormuş. Bu eşekçik o hafta sonu çocuğun evine misafir oluyormuş.

Y: Peki öğretmen eşekçiği vereceği çocuğu neye göre seçiyor?
A: Bilmiyorum
Y: ciddi misin? Yani numara sırasıyla mı herkesin evine mi gidecek eşek? 
A: Hayır herkesin değil
Y: Nasıl peki?
A: Ya of işte bütün hafta kurallara uyan çocuğa gidecek.
Y: Hmm anladım yani kuralların hepsine uyarsan bir hafta sonu eşekçik bizim eve de gelebilir.
A: O iş çok zor.
Y: Nasıl yani? Kurallara uymak mı zor?
A: Evet anne, şimdi kendini benim yerime koy. Hiç konuşmayacaksın, sınıfta! Olabilir mi bu?
(hakketten olabilir mi hem de kimin oğlu:P)
Y: Hmm anladım peki bu hafta sonu hangi arkadaşına gitti?
A: Can'a
Y: Demek ki Can bütün hafta kurallara uydu?
A: Ya sen Can'ı boş ver! O zaten bütün gün hiç konuşmuyor!

.........................

Arca'nın bir GS forması var, burun kıvırdı:
A: Bunun yenisini alır mısınız bana?
Y: Taş gibi forma Arca eskimemiş ki
A: Bunun 4 yıldızı yok, 4 yıldızlısından istiyorum ben.

15 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

1. diyalog beni kopardı. Çok güldüm. Bu arada kişinin kendisini bilmesi de güzel şey değil mi annesi?

Adsız dedi ki...

Can gibi 10cocugun olacagina Arca gibi bi tane olsun valla Yeliz! Hem eseeegi naapcan :)) Burcu

GeCe dedi ki...

Birinci diyalog beni düşürdü, muhtemelen sessiz (belki de bastırılmış olduğu için) canın ödüllendirilmesi bana pek doğru gelmiyor. Hem o çocuk zincirini nasıl kıracak, demek ki sessiz kalması yada utangaçlığı doğru bir davranıl diye belleyecek kafası

Gulcin dedi ki...

Arca kuzum!

deeptone dedi ki...

ha haaaa o bir efsaneeeee :)

yeliz dedi ki...

yaa sorma:)))

yeliz dedi ki...

aslında bizim evde Arca'nın o eşeğin aynısında var. Hani Winnie The Pooh'daki eşek. Bu arkadaş ufakken çizgi filmi çok severdi biz de peluş oyuncaklarını almıştık. Kitaplığın üst rafında duruyor ama unutmuş şaşkın. Biz de "a bundan sende var ki" demiyoruz, olur da bir gün - hiç sanmıyorum ama - eşekçik bizim eve gelirse kendisini ikiziyle tanıştıracağız. Ya da Arca meseleye ayıp okula kendininkini götürebilir, her şey mümkün:))

yeliz dedi ki...

Tabii ben diyalogu yazınca, sen Arca'nın verdiği bilgilerden bu çıkarımı yapıyorsun, haklı olarak.
Okuldaki kuralların konuşma ile ilgili olanları "Arkadaşlarınla derste konuşmamak, parmak kaldırıp söz alarak konuşmak" gibi şeyler. Yoksa bildiğim kadarıyla Can sakin ama kurallara uyan bir çocuk. Muhtemelen Arca çekememiştir:)))

yeliz dedi ki...


:))

yeliz dedi ki...

:) gazoz olma efsane ol:)

GeCe dedi ki...

Oh iyi o zaman

oytunla hayat dedi ki...

İlki hakikaten tam dumur dialog :))
Ama haklı çocuk...
Çocuk dediğin accık muzur olacak :))

Nehir'in Annesi dedi ki...

arca cok alem :-)) can'in da hemen bastirilmis kisilik olduguna kanaat getirmemek gerek; yapi itibariyle sakin bir cocuk olabilir; kural-duzen seven bir cocuk olabilir... ben de kizima hic odul-ceza uygulamasam da o da okulda sticker alinca cok mutlu oluyor mesela...

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Ayy Arca'ya katılmamak elde mi, konuşmadan durulur mu hiç. Ben de dayanamam, eskiden de dayanamazdım. Hem çocuklar konuşsun ya susmasınlar ki hiç:) Gs forması konusunda da ona katılıyorum zira 4 yıldız mühim:) Eşim de istiyor ve diğer formaları hala ilk alındığı günkü gibi:)

CEREN dedi ki...

Ya vallahi ben bu Arca'yı mıncırmak ( ne demekse ) istiyorum, kanım kaynıyor bu çocuğa yahu :)