11 Kasım 2015 Çarşamba

Dumur diyalog #150

Y: Legoland var İstanbulda, bir gün gidelim olur mu?
A: İstanbula gitmeye çekiniyorum.
Y: A, niye ki?
A: Orada insanları gazlıyorlar!

......................


Sofrada yarın ne yemek yapsak diye konuşuyoruz:
İ: Şöyle değişik alengirli bir yemek yapalım
A: BULDUM! Kuru fasulye!

.....................

A: Rüyamda çikolatalı pasta gördüm
Y: hmmm
A: üzerinde muz çilek ve fındıklar örüntülü biçimde yerleştirilmişti.
Y: o ne yav?
A: Yani bir muz bir çilek bir fındık, örüntü işte annem!

.........................

Cumartesi kapı çalındı, genç bir çocuk kanser hastası bir bebek için bağış topluyor. Cüzdanımdaki paraları verdim. Ama bakkaldan sipariş ettiklerimi nasıl ödeyeceğim bilmiyorum, kredi kartı cihazı gönderiyorlardır değil mi, diye İlker'e telefonda anlatıyorum.
Konuşma bitti, baktım cüce avucunda bozuk paralarla gelmiş, "Al bunları bende daha çok var"
Arkadaşı yedim tabii:)

7 yorum:

enne dedi ki...

Muz, çilek ve fındık örüntüsüne bayıldımmm:) Bu örüntülerden çektiğimiz eziyeti kimse bilemezz:) Tam kızda öğrendim ve atlattım diyordum ki şimdi oğlanda başladı, matematikte ayrı, Türkçede ayrı, hey ben bu örüntülerin...

Adsız dedi ki...

Örüntü'ye koptum :))

Adsız dedi ki...

bu örüntü ne ki diye google amcaya baktrdınız beni:)))))). Sağolasın Arcacım, sayende hem bilgi, hem de kelime dağarcığım genişledi. Senin örüntü diyen dillerini yerim ben:))))
Çenebaz

Gulcin dedi ki...

Yapiyorsunuz cocuga karides soslu makarna bilmem ne. Kurufasulye istiyor cocuk kurufasuye. Ben geleyim de Arcayla bir esnaf lokantasina gidelim ay nasil canim istedi kurufasulye ha :)

Hüma Kuşu dedi ki...

Arca yaa :)) güldürdün beni...

deeptone dedi ki...

kuru fasulyede kahkaha attım ha haaaa :)

Adsız dedi ki...

1. Sınıf bebesinin rüyası tabi öyle olacak ya ne olacağdı:)
Pınar