11 Mayıs 2015 Pazartesi

kısa #4 : pis sakal

Bıktım yav yeminle sakallı erkek görmekten bıktım! Hadi bir muhteşem yüzyıl fırtınası esti, bir trend vukku buldu, anladık. Anlamadık da anlayış gösterdik diyelim. Yahu muhteşem yüzyıl biteli yüzyıl oldu, oyuncular sakalları kesti, başka yapımlarda rol almaya başladılar bile, şu sakal modası bir bitmedi.

Geçen düğünde karşı masada bir adam görüyorum, ay ne fena herkesler sakallı diye İlkere bıkbıklıyorum, yanındaki kadın yanıma gelmez mi? Yok yav kocasını kesiyorum diye değil, liseden arkadaşımmış kadın, adam da ortaokuldan arkadaşım. Ben adamı tanımadım tabii, sonra adam hakkında bıkbıklamaktan yanındaki kadına da bakmıyorum, öyle bir şaşkın haller...

Sevmiyorum arkadaş ben sakalı, ne o öyle işidçi gibi! Hatta nefret ediyorum. Özellikle bu Survivor saçmalığından sonra! Cinsiyetçiliğin dibi o program. Kaç yıl önceki sezonunda dikkatimi çekmişti, aylar geçiyor, kaymak gibi başlayan adamların saçı sakalı birbirine karışıyordu. Gel gör ki kadınların bacak kılları çıkmıyor, kaşları ormana dönmüyor, bıyıkları görünmüyordu. Garipseyince İlker anlatmıştı lazer epilasyon zorunluluğu getirmişler kadınlara. Hadi tamam show biz dedik, görsellik dedik de eh kardeşim erkekleri de aklayın paklayın olmuyor mu? mecbur muyum ben kıl yumağı izlemeye? Derken bu yıl bir de baktım, erkeklerin o ilk başladıkları saçsız sakalsız efendi halleri de gitmiş, nasıl olsa sakallar çıkacak diye düşünmüş olacaklar hepsi sakallı başlamışlar programa. Eyvallah. Ama ya kadınlar? Hepsi de bir güzelleşmiş, kaymak bacak, mis koltukaltı filan değil yav başka bir şey var! Diyorum ki bu kadınlara özbakım yaptırıyorlar, bunlarda bir ışıltı var, gizli gizli makyaj malzemesi, şampuan filan mı sokmuş bunlar n'apmış?Meğer kalıcı makyaj yaptırılmış kadınlara. Yuh yav yuh yakında assolist gibi çıkaracaklar kadınları. Ama erkekler pis sakal.

Pis demişken harbiden pis! Tuvalettekinden bile çok bakteri var o sakallarda! ben demiyorum vallaha ABD'li bilimadamı diyor, inanmazsan tıkla:)

 

14 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Katılıyorum hem de yürekten. Ben de hiiiçç ama hiiiççç sevmiyorum sakalı.

Ama seni çok seviyorum.

ANNEKIZ dedi ki...

Aynen katiliyorum.

Ogrenen Anne dedi ki...

Ohooo sakallı erkek eskinin modası, şimdi lumbersexual diye bir adam türedi buralarda, hipster'in bildiğin ormana kaçmış hali, ay aksesuar olarak bellerinde miniş bir balta (evet balta) bile var ayol. Ciddiyim, çok pekçoklar, yakında Türkiye'ye de gelirler ama heralde yazın gelemezler sıcaklarda önceden önlemini al diye diyorum..

Esen Can dedi ki...

Tıklamadım :))) Benim kocam bin senedir sakallı, hatta o kadar sakallı ki, enderdir onu sakalsız gördüğüm ama senin aksine ben onu ilk tanıdığımda, yani tanımak demeyelim de görüp de çok aşık olduğumda, ki tam da 16 yaşındaydım, "sakal" koymuştum adını, öyle de kaldı yıllarca, adını hiç bilmeden sevdim onu, sonra teee 16 yıl sonra, yani ben 32 yaşındayken tekrar karşılaştık ve evlendik hemen... Diyeceğim o ki, benim için de nasıl makbul birşey sakal anlatamam :) Elbette upuzun, belli bir amaca hizmet eden! sakallardan bahsetmiyorum ama sakal "iyidir" :)) Sevgiler...

Esen Can dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Esen Can dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Colorful dedi ki...

Ay daha neler demek istiyorum o minik balta olayina :) Sakali seven kadin var mi ki, merak ediyorum :)

CEREN dedi ki...

AAh ah, yarama tuz bastın Yeliz, o işidcilerden bi tane de bizim evde var.. 6 yıl önce babasının vefatında bi sakal bırakmıştı, bayıldı o haline, o gün bugündür ne yaptıysam kestiremedim :( Bahanesi de şu, sakalı kesince çok parlak görünüyormuş efendim.. E böyle de terörist gibi görünüyor ama gel de kabul ettir adama !!!

Gulcin dedi ki...

LOndrada her yer sakal. Hipster sakali. Burada cok trend bir sey :) Ama tabi esmer dogu insanlari sakal birakinca isidci mi oluyor, avruplailar birakinca hipster oluyor. O yuzden her yerde ayrimcilik var Yeliz her yerde!

Bu arada afedersin yuh! Kalici makyaj mi? Kadinlar kendi istediyse bile sacma ama hele Acun'un dayatmasiysa diyecek soz yok.
Ay aman icim bunaldi ha!

yeliz dedi ki...

ben de seni:))

yeliz dedi ki...

ıyyyy nefret ettim yeminle! Temiz pak adam görmek adamların yüzünü görmek istiyorum:)

yeliz dedi ki...

zevkler ve renkler esencim:) ama mühim olan senin beğenmen önemli:)

yeliz dedi ki...

offf çok fena. İlker de bazen birkaç günlük sakalla dolaşıyor deli oluyorum ama allahtan kesiyor

yeliz dedi ki...

başlayacam hispsterine ak pak adam trendi gelsin derhal! yok yav sarışın güzeli Kıvanç Tatlıtuğ da dizi için bırakmıştı, ona bile olmadı, olmadı yav.
Acunun dayatması mı bilmiyorum ama yapabilirsiniz dediyse yapmayı tercih etmişlerdir belki.