22 Şubat 2015 Pazar

nerden nereye...

Bugün Arca ile çok yorulduk. Eh kolay mı Kemeraltı kazan biz kepçe. Neymiş okul partisine pinyata istermiş, eyvallah da ev yapımı istemezmiş. Ay ne olacak, patlatacaksınız sonuçta çöp... Ama bunu bir altı yaş mensubuna anlatamazsın, anlatamadım. Ama internetten araştırınca bu ıvır zıvır paketlerinin 50-70 TL arasında olduğunu fark ettim. Bu ne arkadaş!

Neyse dedim ya, Kemeraltı kurtarıcının hasıdır! Gittik, sorduk, bulduk, hem de 20 TL'ye. Hem de Şimşek Mcqueen'li... Tema da Cars değil bu arada, tema ortaya karışık. Pasta Angry Birds, tabaklar Spiderman, peçeteler Planes... Öyle işte tam pazaryeri gibi olacak parti. Aman olsun n'apalım...

Akşamdan öyle de bir uykum var ki sorma, İlker'in de geç geleceği tuttu. Neyse ki Arca maç izlerken uyuyakalmış. An itibariyle de öksürüyor, tabii ya allahın emri doğum günü arifesi yavrular hasta oluverir... Tövbe tövbe...

Ben de ilker gelesiye kadar kestirdim ya cin gibiyim şimdi. Twitter senin, Facebook benim, Instagram amcaoğlunun öyle takılıyorum. Tabii ki İlker kanepede uyuyakaldı. Bir yatağınızda uyuyun be arkadaş. Uykum yok, kitabım bitmiş. Biraz ebeveyn eğitim kitabı karıştırdım, biraz ne okusam diye baktım. Sonra bir film izleyeyim dedim, ay içim kıyıldı yeminle kendimden tiksindim.

Derken facebookta bir avukatın bilale anlatır gibi tane tane yazdığı şu iç güvenlik yasası ile ilgili bilgilendirmeyi okudum, iliklerime kadar ürperdim. Uzun lafın kısası, avukat ve savcıların yani hukukun etkinliği azaltılırken polis ciddi yetkilerle donatılıyor.


Twitter'dan bir baktım ki TMBB TV "bu tarz benim" ile "stilim benim bilmemneyim"i sollamış, ratingde şaha kalmış. Neden mi? Çünkü muhalefet milletvekilleri yasa çıkmasın diye mecliste eylem yapıyor, direniyor yav, hey gözünü sevdiğimin meclisi. "bu daha başlangıç mücadeleye devam" diyorlar, halkların kardeşliği diyorlar. Acayip şeyler oluyor benden söylemesi...

An itibariyle uyku hepten kaçtı, içtiğim meditasyon çayı, fonda çalan TBMM'nin 15 dakikalık oturum arası iç bayıltıcı müziği, hepsi hikaye.. bu gece burnuma mis gibi direniş kokuları geliyor, mis gibi... bu gece TBMM night baby!

1 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Bu paket çok kötü. Herşey gitgide kötüleşiyor çok umutsuz ve mutsuzum.