10 Şubat 2015 Salı

kısa! #1

niye övünüyoruz? salak mıyız?


evet! Evet o kadar salağız ki bir gsm operatörünün reklamındaki çiğ köftemizi taklit eden İngilizlerin bizim gsm çekim kabiliyetimize yaklaşamamasına seviniyoruz. Salağız.
Hiç aklımıza geliyor mu acaba o ülke gibiler teknolojik olarak bunu sağlayabilmelerine rağmen yapmamayı tercih ediyorlar, olabilir mi? Hadi küçük beynimizi biraz zorlayalım, onlar bizim gibi her apartman tepesine insanların yaşadığı yerlere baz istasyonları kurmuyorlar, neden acaba?
yaaaaa
Onlar nelerle uğraşıyorlar biliyor musun? Onlar yer altına tüneller yapıp kinetik yollar projelendirip bisiklet yolları yapmayı, ışıklandırmayı da senin pedallarken ya da yürürken oluşturduğun sürtünme gücü ile ürettiğin elektrikle sağlamayı düşünüyorlar, böyle şeylerle uğraşıyorlar.
Ve evet üzgünüm ama biz salağız, salağız ki gsm çekim gücümüzün onlardan daha iyi olmasıyla övünüyoruz, bu kadarız.
Arz ederim.
Reklama link vermeyeceğim ama habere vereceğim, buyrunuz...

9 yorum:

Adsız dedi ki...

evet aynen...reklam nedir bilmiyorum...ama ne kadar abuk subuk seylerle ovunuruz...cok da muhimdi cunku cekim gucunun bilmem ne kadar olmasi..bir tane de app icat eden olsa ne olur acaba..veya teknopark dedikleri yerlerde hakkatten birseyler yapsalar...cekirdek citlemekten iyidir (cekirdegi buralarda ne kadar ozledigimi anlatmaya sayfalar lazim o ayri..:)

haa bir de avrupalilari filan da cok abartmanin alemi yok..bazi seylerde biz onlardan fersah fersah ilerdeyiz..nal toplarlar ama iste...en iyisi oturup cekirdek yemek :)

Asortik Krep dedi ki...

Haberin bile beni öldürdü.. Ben de geçen gün facebookta bir şehirde yapılan yolların tekrar yeşillendirebilmek adına yeni projelerle tekrar yapılandırıldığını paylaşmıştım.Düşünsene zaten yeşili seviyor ve kolluyorlar,birde daha da yeşil hale getirmek için daha önceden yapılan yolları ve betonu azaltıyorlar.Projeleri bu. Bizimde projelerimiz yeşili nasıl katledelim,nasıl köprülere yollar yapmak için ağaçları keselim, tarım çiftliğine kaçaksaraylar yapalım, doğalgaz çıkarma hakkını elde edebilmek için Trakyada nasıl Kanal İstanbul projesi yapalım!

Julide dedi ki...

Hollanda'da tüm yerleri yaya, bisiklet ve araç yolları dahil, solar paneller ile kaplamalarına ne dersin?
Biz hala yeraltından kömür çıkarmak için uğraşalım.

GeCe dedi ki...

Ki hollandada güneşi bulursan şükredersin. Ama biz yine de eve güneş paneli döşeteceğiz. Kendin bile kurabiliyorsun direk fişe takıyorsun o kadar. Sonra oradan kullandıkça elektrik sayacın tersine dönüyormuş :)

Gulcin dedi ki...

Katiliyorum Yelizcim ama Ingilterede de neyi ne kadar yapiyorlar emin degilim inan. Bu Avruplailarin piri Kuze Avrupaymis anacim ben anladim. Hollanda, Iskandinavya sahane duzen acisindan. Ingilterede de bu haber cikar da ne zaman hayata gecer bilmiyorm. Yollari gorsen bazen istanbulu aratmiyor inan. Evet sabah ise gelmek zordu ondan dokuldum boyle :) Operimm

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz valla çok haklısın ama sanırım bizim ev Avrupa'da çünkü bizim mahalle hep pencerede konuşuyor :)
Ama şu bisiklet yolları projesi bir harika...Bizde onu beklemek ise bir rüya...

Adsız dedi ki...

Evde tv olmadigi icin reklami bilmiyorum. Ama hic sasirmadim. Cetin Altan yillardir soyluyor en gozde ata sporumuz hamaset! Bayiliyoruz kendimizi bi sey sanmaya...

Adsız dedi ki...

Ziyarete ailem geldiginde sasirip kaldilar, bu sokaklarin hicbiri aydinlatilmamis, hepsi kapkaranlik nasil oluyor diye. Ben de onlarin sasirip kalmalarina sasirip kaldim. Ya ne olacakti? Islek degilse cadde aydinlatilmaz iste. Zaten cok guvenli her yer, isil isil olsa ne olacak? Sonra TR'ye gittigimde o gozle baktim, her yer parildiyor. Bu mu medeniyet simdi, hic israf yapmayip medeniyeti sokagin guvenligi ile olcmek mi? Burcu

Selen dedi ki...

Kesinlikle her kelimesinin altına imzamı atarım. Öyle çok şey var ki içimi acıtan. Elalem nanoteknoloji ile minicik robotlar yapıp damar tıkanıklığı falan açıyor biz resmen salağız hala her ramazan sakız orucu bozar mı onu tartışıyoruz.