18 Aralık 2014 Perşembe

Dumur diyalog #136

--- Çekilişle ilgili bir şeyler yazacağım ama sonra... Pazar günü de haber ederim, pazartesi günü bana kazanan arkadaş adresini gönderir. Hemen kargolamak istiyorum, Tea&Pot'un çaylarının yanında Arca'nın kurabiyelerini taze taze yiyebilirsiniz:) (Çaylar Tea&Pot'tan kurabiyeler Arca'dan, ne yapıyorsun Yeliz? Ben bu ara yüzümde salak bir gülümsemeyle dolanıyorum:P) 

Şimdilik sadece çok teşekkürler ... ----

Diyaloglar birikmiş aman yazayım İlker kızıyor (sadece diyalogları okuduğu için. Pis:P)

Piyano dersi sonrası yeni bir alışkanlık edindik, çıkartma alıyoruz. Bu ara sticker takıntısı var, odasındaki dolabın üzerine yapıştırıyor ve benim Arca'nın sanat anlayışına aklım ermiyor, henüz onun seviyesine erişemedim. Cumartesi Tea&Pot'a uğradık, malum hediye meselesini konuşacağız. Yanında da kırtasiye dükkanı var, Arca durmadı tabii sticker standının önündeyiz. İki taneden fazla alması yasak zira dükkanı satın alsan haftaya yine isteyecek. Zaten yanımda da ikisine yetecek kadar para var.
Y: Olmaz Arca bu üçü arasından ikisini seç bak bu 4 lira öbürü de 2,5 lira tamam işte. Bu 2,5 liralık iki tanesinden birini seçebilirsin mesela.

A: Bize bu 2,5 liralıkları 1 liradan versin, olmaz mı?
Y: Olur mu canım hiç öyle.
A: Ama komşuyuz?!!
...................

Okulda Yetenek Yarışması kitabını okuyup canlandırma yapacaklar, yani herkes ufak bir şeyler hazırlayacak. Arca piyano çalsın diye uğraştık, neyse kabul etti (zar zor kabul etti tabii ki hatta tehdit, kandırma filan, her şey vardı bu süreçte! Palyaço olmayı tercih ediyormuş ama o peruğu takmazmış, ay yeminle şiştim) ama parçayı yarım çalmış sonra kendi uydurduğu şarkıyla devam etmiş.
İ: A ama babacım hiç yarım bırakılır mı şarkı? Futbol maçında hiç yarım bırakıyorlar mı maçı futbolcular?
A: Evet! oyuncu değişikliği yapıyorlar.
...................

Deli deli attı kendini yere, bir de bağırıyor. Alt tarafı su alsın diye bardak veriyorum, yani niye atarlandı anlamadım bile...
Y: Arca neyin var, niye bağırıyorsun?
A: Gerginim biraz.
.................

A: Rahat mıymış o banka?
Y: Ne?
A: Ziraat bankası diyorum, rahat mıymış?
(Bu diyalog bu kadar kısa sürmedi, ben mala bağladığım için ne rahatı yav diye epey düşündüm, sonra dumur oldum - zeki diyonuz, katiyen katılmıyorum!)
..........................

Hafta sonu üşüttü. 
Kendince neden öksürüp hasta olduğunu düşünmüş, bize vardığı sonucu açıkladı: "Okulda yemek yerken çatalım yere düştü, yerden aldım yemeğe devam ettim. Bence mikroplar beni hasta etti, çataldaki mikroplar."

11 yorum:

Judgest dedi ki...

Benim aşkım ile ayni yaştalar ve galiba 2009 modeller böyle 😄 oyum "gerginim biraz"a, koptum sabah sabah,seviyorum sizi 😍

Öykücü dedi ki...

Banka konusunu anlamadım desem.

GeCe dedi ki...

Ziraata ğel güldüm h leri söyleyemeyen bir trakyalı olaraktan :)

gulsenz dedi ki...

Çocuk gerginmiş biraz annesi ;)) bu durur diyalog serilerine bayılıyorum! Ilerde Arca için çok keyifli olacak bunları okumak...Ne güzel bir miras bu böyle :))

Adsız dedi ki...

Gerginim biraz nedir yaa puhahahah. Duygularini ifade etmesine tesvik icerikli yazilarin vardi, bildigin p.ku cikmis :))) hahah

okuyanguzel dedi ki...

:))

Hüma Kuşu dedi ki...

pazarlık yetisi böyle gelişiyor demek ki :))
çok tatlı yaa

deeptone dedi ki...

hah haaaa yaaaa :)

CEREN dedi ki...

Sen çok yaşa Arca, bildiğin kahkaha attım işyerinde :) Gerginmiş, yerim senin gerginliğini..

merababenseda dedi ki...

Gerginim biraz :D Acayip cool

Gulcin dedi ki...

gunlerimin nesesi! yenilesi yutulasi Arca!