19 Eylül 2014 Cuma

Daha çok belgesel izlemeliyim

Geçen akşam erkenden sızmışım, daha doğrusu İlker bir ara balkona çıktı, bir kanepede ben bir kanepede Arca güya sohbet ediyorduk, sonra ne oldu anlamadım, uyuyakalmışız. İlker'in balkondan içeri girdiği ve her ikimizi uyur halde gördüğü andaki surat ifadesini görebilmek için o an orada bir kamera olmasını nasıl da isterdim. İlker Arca’yı yatağına yatırmış, beni dürtmüş, bir iki silkinmeye çalışmışım yok olmamış, gitmiş yatağıma yatmışım. Artık nasıl yorulduysam.


Tabii gecenin bir vakti uyandım, aslında gördüğüm rüya uyandırdı beni. Daha doğrusu rüyadaki hayvan. Bir hayvan var, arabadan çıkarıyoruz, pıtı pıtı yeniden giriyor, böyle birkaç tur attık. Benim aklımı kurcalayan ise hayvanın cinsi. Ben bunu bir yerden çıkaracağım ama nereden? Rüyamda da kimse cinsini zikretmiyor, sessiz rüya. Ay kafayı yiyeceğim. Gece bu merakla uyandım. Arca’nın sayısız hayvanlı kitaplarını düşündüm tek tek. Yok! Uykum kaçmasın diye geri yattım uyudum, rüyanın devamı. Öyle olur ben rüyaların devamını görürüm, arkası yarın gibi.

Artık bu defa ilişmedim, sadece rüyamdaki imgeyi iyice belledim, sabah öğreneceğim. Bütün sabah hayvan aklımda, gelincik mi desem, hamster mı desem, ne desem? Fare değil, sincap da, onları tanıyorum. Aslında bunu tanıyorum ama çıkaramıyorum. İlk iş açtım google görselleri yazıp yazıp hayvanların resimlerine bakıyorum. HAH! Buldum sonunda KUNDUZ! Hay bin kunduz!

Bunlar hep az belgesel izlemekten oluyor. Son hayvanlı belgeseli dört yıl önce, Arca hayvanları tanısın diye birlikte izlemişim. Onda da bizim evde yaşananlar malum. Evet ben Yeliz, ben fok hayvanına "fok balığı" diyen bir zooloji cahiliyim ve ay evet iğrencim! 

11 yorum:

Rüzgar Kumsal Anne dedi ki...

"Rüyalara kaldığım yerden devam edebiliyorum" dediğimde dalga konusu oluyordum. Bu yazı çok iyi oldu. Ekran görüntüsü alayım da bir dahaki sefere kapak gibi suratlarına çarparım:)

Eee ben de fok balığı diyorum ki...

Gulcin dedi ki...

ruyandan kalktin Arcanin kitaplarina mi baktin? Puhaaaa :)))
Alemsin sen alem :)
Fok baligi demeyecek miymisiz?

yeliz dedi ki...

İlker de öyledir. hatta sabah konuşuyoruz ben rüyanın devamını görürüm dedi, e ben de dedim. Bence herkes görüyor ama manyakça sandığı için herkes sadece kendinde sanıyor bu özelliği:)) fok memeli yav

yeliz dedi ki...

ay dedim kesin bu cücenin kitaplarından kalmıştır aklımda:)
fok memeli familyasından hiç balık olur mu gülçin? sen fen okumadın mı lisede? bunar bebelerini doğurup emziriyorlar, balık gibi yumurtlamıyorlar. Bir de yunus var bak o da memeli, yunus balığı da diyorsundur sen şimdi puahahahah yıkıl gülçin:)))

Adsız dedi ki...

Evet evet yanlız değilim.bende rüyalarıma kaldığım yerden devam edebiliyorum ve sadece bana has bişey diye düşünürdüm :D etrafdakilerin dalga konusu olunca.Ne kadar mes'udum
Adile

deeptone dedi ki...

ay dur bak sana ne dicem. dün öğlen canım omlet çekti, bi kafeye girdim yicem, garson kapının önündeki tahtaya tebeşirle "günün çorbası" yazıyodu. güldüm kiiii :)))

yeliz dedi ki...

bana manyak idyeceksin ama ben de lokantalarda günün çorbasını görünce gülümsüyorum:)

yeliz dedi ki...

tekrar uyuyunca rüyasının devamını görebilenler derneği kuralı, neslimiz tükenmesin:)))

Gulcin dedi ki...

otur sifir oldu tam bu durum :))
Ozan o belgeselleri izlerken internette firt firt dolasmakla olmuyormus bu is. Bundan sonra izleyelim yeliz olmaz boyle halimiz feci :)))

Adsız dedi ki...

Ben de bir türlü rüya göremeyenlerdenim :)) Genelde hayvan belgeseli değil de tarihi belgeseller daha hoş bence :)) Yine de her tür izlemek lazım :))

Adsız dedi ki...

Aaa kunduz mu?? Benim aklima bu geldi direk: meerkat

Ismi google'da bulucam diye canim cikti!!! ;) Bu da seker ama :)

https://www.google.com/search?q=meerkat&sa=X&espv=2&biw=1680&bih=935&tbm=isch&imgil=HmQls0d4cOANTM%253A%253BL3GXXdkn1Yu1gM%253Bhttp%25253A%25252F%25252Fmeerkatphotos.com%25252F&source=iu&pf=m&fir=HmQls0d4cOANTM%253A%252CL3GXXdkn1Yu1gM%252C_&usg=__X4Dgf9kI_gYSOfCNcAUcnWkovQY%3D