11 Ağustos 2014 Pazartesi

yazmayayım diyorum yok duramıyorum

En son ne zaman umut etmiştim? Sanırım yerel seçimlerdi.

Çok pis oyunu düşürecektik, çok fena bozum edecektik. Edecektik değil mi?

He canım he gülüm he…

Hafta sonu annemler bendeki umutsuzluğu görünce şaşırdılar. Artık nasıl bir gezi ruhuyla yoğrulmuşsam bugüne kadar; her seçimde her sokağa dökülüşte her tape’de tamam dedim, uyandık, artık hesap sorulacak.
En son yerel seçimlerde burnunu sürteriz sanmıştım. Çünkü mesele artık bir dal ağaç değildi, cebimizdeki paraydı, kuruş kuruş sıfırlanan paramız. Ağacı sallamazlar ya rızkına sahip çıkarlar demiştim. Yanılmışım. Sonrasında Soma’daki gelişmeler bile beni umutlandırmamış demek…

Ahmet Necdet Sezer’den beri cumhurbaşkanlığından da temsil edilmiyordum, on iki senedir başbakanlıktan da…. Temsil edilmemeye devam…

On sekiz yaşımdan beri oy veririm, hep heyecan olur içimde. İlk heyecansız seçimim oldu bu defaki… Sonucu belliydi. İkinci tura kalacağını düşünmek bile pollyannacılıktı… Demokrasicilik oynadık geldik.

Belki de son demokrasicilik oyunumuzdu, belki de burukluğumun sebebi veda yüklü bir seçim olmasındandı. Kimbilir?

Sonuç beni sarsmadı da – zira twitter’da biri yazmış çok güldüm; “Miss Turkey’e katılsa seçilir!” - , sonra yeni bir şey öğrendim. Şahsım adına yeni tabii, cahilliğime doymayayım. Bu CB olunca tertemiz oluyormuş, çamaşır suyuyla yıkanmışçasına AK PAK oluyormuş. CB’liği bitse de yolsuzlukların bu cihanda hesabı sorulamıyormuş. Koydu be! Çok koydu. Ne diyelim öbür dünyada artık… Kim ne derse desin ilahi adalet var! Var di mi lan? Var de, iki cihanda yatacak yeri yok de, sıfırlayamayacak günahlarını, hakkını yediği yetimlerin ahını alacak de, de gözünü seveyim de!



10 yorum:

buraliolmayan dedi ki...

Benim üzüldüğüm ve kızdığım nokta onların cenah her anlamda birlik olabilirken bizim cenah ne yazık ki totomuzu kaldırmak konusunda pek beceriksiziz.Tatilimizi bile bölüp gelemedik ne acıdır ki.Sandığı protesto zamanıymış gibi oy vermemek de bir tercihtir deyip sandığa gitmedik.Bunu yapanlar kendilerini bu ülkenin okumuşu aydını sayan kesim üstelik.Sonucun böyle olmasına şaşırmadık ama üzüldük.Sonuç değişmeyecek nasılsa diye totosunu kaldırmayan tatlı su demokratlarımız da artık memleket kurtaracak rakı sofrası bulurlarsa şanslı saysınlar kendilerini.Başımızdaki pür-i pak içinde ilahi adaletin birgün devreye gireceğine inanmak istiyorum ben de...

buraliolmayan dedi ki...

Ne yazık ki ben de onlar ve bizler gibi bir ayrım yaptım utanarak.

yeliz dedi ki...

bizi bu ayrıma zorlayanlar utansın, sen ne utanacan be kardeşim:)
başımızdaki ayırıyor önce sen ben ayırmışız çok mu?
korkarım ki artık azınlığız, "öteki"yiz. yazık ki ne yazık:(

okuyanguzel dedi ki...

VAAAAAARRRRRRR !!!!!!!!!

UMUT EDİYORUM BURNUNDAN GELECEK.

Çok daralıyorum Yeliz nefes alamıyorum. .Umudum varmıştı.. Artık kalmadı. Halkımın aptallığına yanıyorum. .

Sittirella dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Sittirella dedi ki...

Haydaaaa, yorumumu sildim iyi mi?
Bi' daha yazıyom, öh-höm.

Bi' arkadaşım bu konuda en güzel yorumu dün WhatsApp soppetimizde yaptı:
''Yetiş ya enfarktüs, yetiş ya kolon kanseri''
Başka da bi' şe demicem, Dinimiz Amin! dışında.

CEREN dedi ki...

Ben de bilmiyordum bu " CB olunca 'AK'lanma " olayını , keşke de hiç öğrenmeseydim, şimdi daha da zor oldu hazmetmek,şimdi daha da zor oldu kabullenmek.. Ama ben inanıyorum, kimsenin ettiği yanına kâr kalmaz,ilahi adalet vardır yahu.. Biz göremesek bile vardır,olmalı.. Yapılan bunca haksızlığın,bunca yolsuzluğun, hiç uğruna ölen bunca canın hesabını vermeli !!!

yeliz dedi ki...

umutlar tükensin ahucum, tükenince daha az üzülüyor insan

okuyanguzel dedi ki...

Doğru ama umut fakirin ekmeği işte.

Öykücü dedi ki...

Bazi seyleri cb olmak temizleyemez.Sadece zaman meselesi.Gun olur devran doner, kanun degisir hoop hesaplar verilmeye baslanir.Belki de gercekten de montajdir , kimbilir:)

Hitler de %70 oy oranina sahipmis de ne olmus.Tarih Hitlerden nasil bahsediyor.Almanlar Hitlere sahip bile cikmiyor.Guclunun yaninda olmak bir insan psikolojisi ama gemiyi de ilk farelerin terk ettigini herkes bilir.

Bakalim.Bekleyelim.