11 Ağustos 2014 Pazartesi

Dumur diyalog #128

"Cumhurbaşkanı hırsız olmayacakkk!"
Arca: bak doğru söylüyor cumhurbaşkanı hiç hırsız olur mu? Olmaz!
................

Arca, biraz bazen kelimeleri birbirine karıştırır :)

Tatil eğlenceleri kitabında yunus gösterisi sayfası var. 
Y: hiç hoşuma gitmedi!
A: aa neden annem?
Y: yunus gösterilerine prensip olarak karşıyım!
A: prens mi? Prens ne?!

.........................
İ: arca bugün kumru yemeye  gidiyoruz süper di' mi?
A: aaa kumru yemeyelim yazık hayvanlara:(
.........................

A: kime oy vereceksin?
Y: ekmeleddine
A: neden
Y: cumhurbaşkanlığı için uygun bir insan olduğunu düşünüyorum
A: evet insan doğru, zaten soyadı da insanoğlu
.............................

Arca fena halde asabidir, zor sakinleşir...

Duruya kızmış, anneannesiyle konu hakkında görüşüyorlar. 
Arca: ben kızarsam uzun zaman kızgınlığım geçmez!
Anneanne: ne kadar sürer?
Arca: çok sürer! 40 gün filan sürer!
................................

Arca kaymak ve nutella sürülmüş ekmeğe bayılır (evet biliyorum bence de iğrenç) dedesi de arcayı kızdırmaya bayılır. Her sabah kaymağı nutellayı masada önüne çeker arca dellenir.
Kahvaltı sonrası el yıkarken konuşuyorlar
D: ya arca takılıyorum dedecim işte laf olsun 
A: -hala kızgın- ben sana bi' laf edersem görürsün!
....................

Arca "küresel ısınma"ya ve küresel ısınmadan kaynaklanan olumsuzluklara karşı duyarlıdır...

A: Klimayı aç anne çok sıcak
Y: Odandaki açalım bu daha çok elektrik harcıyor
A: A hayııırr
Y: Annecim sen bilirsin ama kutup ayılarını düşün bence
A: Hmm tamam hiç açmayalım
(Sıcaktan eridi:P)

6 yorum:

Buzlarkralicesi dedi ki...

Arca'yi uzun suredir sessiz sessiz okur giderdim. Ama bu sefer icimden geldi yazayim dedim :)))). Adamsin Arca!

Sittirella dedi ki...

Eşim: Yine kazandı de mi bu kırgız?
Ben: Gökyüzünde karpuz kesen kırgızlaaaar...
Bizim evdeki diyalog da buydu.

Adsız dedi ki...

Sonuncuya bayıldım! İçli çocuum, kutup ayıları için erimeyi göze almış! :) (Bilge)

Adsız dedi ki...

Yorumumu yazdım ya, göğsümü gere gere okudum :)
Pınar

gulsenz dedi ki...

Dedeyle olanda koptum..bı laf edermiş...bak bak bak! Bu arada bende nutella

gulsenz dedi ki...

Bende nutellemkaymak ikilisine bayılırım, saglıga cok iyi geliyor...RUH SAĞLIĞINA :))