25 Temmuz 2014 Cuma

Hep mi aptaldı bu ülke? yoksa ben yeni mi aydım meseleye?

Aziz Nesin, aptal olduğumuzu söylediğinde ve bir oran verdiğinde, %60 mı demişti, “ya tamam da o kadar değil ya”, demiştim. Pembe bulutların üzerindeymişim meğer. 

Ülkenin büyük çoğunluğunun aptal olduğunu görmek için twitter’da biraz vakit geçirmek kafi.

Bir tatlı hanım kardeşimiz ne demiş?

Allah onun yorumlarını genç kızlarımızın dimağlarından eksik etmesin. Etmesin ki koca seçerken saatine, fitine bitine dikkat etsinler. Ah ulen lanet olsun ki Ebru ile aynı yaştayız, nasihatleri benim kuşağım için geç kaldı, alan aldı satan sattı bizi, yoksa ohoooo….

Hadi bu abla sporuyla fiziğiyle bir yere gelmiş, genç nesle hitap ediyor diyelim, hadi bunu ciddiye almayalım diyelim. E arkadaş koskoca tirajlı bir gazetenin koskoca köşe yazarını da mı ciddiye almayacağız?

Ömür Gedik buyurun, millet ağzıyla bıraktı da başka tarafıyla güldü bütün gün.

Ya Coca Cola’yı boykot edeceğim diye Fanta içen mal oğlu mallara ne denemeli?

Yav beni yormayın gidin atın kendinizi denize hepimiz rahat edelim be!

Boykot demişken bu topraklarda doğmuş, bu topraklarda büyümüş, bizden bir insanın kitaplarının boykot edildiğini de gördü bu gözler ya daha ne diyeyim? Anlamadığım şu, bu mal kesim (ya bu lafı da sevmiyorum ama cuk oturuyor, kimse kusura kalmasın) kitap okumaz, okusa zaten böyle bir salaklığı icra etmez, edemez, bunlar acaba Mario Levi’yi o bizim zamanımızın bilgisayar oyunundaki Süper Mario sanıp da boykot ediyor olmasınlar? Olur mu olur!

Diyorum ki, madem boykot edeceksiniz, o zaman layıkıyla yapın bu işi, kitapevlerinde bir tane Mario Levi kitabı kalmamacasına satın alın hepsini, hepsini alın. Sonra kolalara yaptığınız gibi dökün sokaklara…

Çünkü siz malsınız! Çünkü aptalsınız! Hayır ötekileştirmiyorum. Rahat ol. Ötekinin allahı benim, azınlık benim. Ben yabancıyım artık bu memlekete. 

5 yorum:

Keşke Gerçek Olsa dedi ki...

Yok ya Ömür Gedik bir nebze de Ebru Şallı sevimsiz, gıcık ve hatta salak biraz ama böylesi dahiyane bir laf etmiş olamaz, Olmamalı , olmasın yani...
Şaşkınlıkla izliyorum insanları!

Rüzgar Kumsal Anne dedi ki...

Hepsine katılıyorum, son paragrafa 2 kere katılıyorum.

Hüma Kuşu dedi ki...

ben de facebookta gördüm ebru şallının özlü sözünü... bütün gün geyiğini yaptık.. bak kadın bayaa ses getirdi kendindne söz ettirdi... öteki konusunda da katılıyorum. geziden beri hep bir isyan bir asilik vardı sonra şu yerel seçimlerden sonra baktım ulen ülke gayet tutarlı kendi içinde, tuhaf olan biziz dedim. yani katılıyorum öteki biziz ve de gayet azınlığınız. bize şöyle bir ada filan verseler bari de oraya sığınsak kendimize başka bir dünya kursak :S

Adsız dedi ki...

Yandaki takip edilen bloglar kismi niye kalkti acep. Faydalaniyorduk:)

Adsız dedi ki...

Bunların ağzının ortasına kürekle vurucaksın! Hem de ikisini arka arkaya koyacaksın ki öndekine vurunca kafası sekip arkadakine vursun!! Böyle insansıları parlatıp parlatıp insan diye tepemize çıkarmıyorlar mı, sinir oluyorum!!! Hadi Ebru Şallı bildiğin salak da, Ömür Gedik akıllısı (!) katil uşak demeyi film yorumu, kendini de film eleştirmeni sanan, üstüne boyfirend rüzgarıyla şarkıcı olarak arz-ı endam eden bir.. bir.. bişey! Çok sinirleniyorum böylelerine, ne yazsam bilemedim parmaklarım karıştı. (Bilge)