24 Haziran 2014 Salı

Bil bakalım seni ne kadar seviyorum

Bu kitaptan daha önce bahsettim mi bilmiyorum. Tek bildiğim şimdi tam sırası. Zira Arca'nın bu ara favorisi hem de açık ara. Halbuki çok uzun zamandır bizimle ve bir ara yine keyifle okunmaktaydı.

Öyle tatlı öyle naif bir öykü ki... İki tavşan biri büyük biri küçük. Küçüğün aklı fikri büyüğü ne kadar çok sevdiğini anlatmakta. İçten içe de hep onun daha fazla sevdiğini kabul ettirmekte. Büyük de az değil ha... Boyuna daha büyük ölçütlerle tarif ediyor sevgisini. Küçük de ezikleniyor haliyle... Ama mücadele tam gaz devam... Ta ki uyku saatine gelene kadar.

Bu Arca'nın uyku kitabı. O gece birkaç kitap okunacaksa bu hep en sona bırakılıyor. Hazzın ertelenmesi diyeceğim ama şaşkın her seferinde ikinci kitapta sızıyor buna sıra gelmiyor. Akıllandı ama eğer uykusu çoksa bu kitap gecenin tek kitabı oluyor. İşte o zaman yatak keyfi paha biçilemez:) 

Yaratıcı drama dersinde öğrenmiş galiba, kitabı canlandırıyoruz. En sonunda onu serin yastığa yatırıp "ben seni buradan ay dedeye ay dededen de buraya kadar seviyorum" deyip sarılıyorum. Ve final...

Geçenlerde coştuk, kendimiz uydurduk, yok efendim ben seni denizdeki dalgalar kadar seviyorum, yok efendim güneş kadar, yıldızlar kadar.... Arca sonunda sıkıldı ve noktayı koydu: "BEN SENİ SONSUZ KADAR SEVİYORUM!" 

Laf aramızda bu kitabı ben de en az Arca kadar seviyorum:)

-------------------
"Bil bakalım seni ne kadar seviyorum"
Tudem yayınları
2+ yaş (bence :) )

4 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Ege ancak bu ilkbaharda uyku öncesi kitap keyfine alıştı. Babası kılıklı kitaba pek düşkünlüğü yok. Özellikle uzun satırlara!!! O yüzden Miffy serisi onun en sevdiği kitaplar :)
O kadar çok kitap okumak istiyorum ki, içimde patlıyor. Zorlamıyorum bende hepten soğur birde!
Kendim için alsam mı acaba?Heveslendim :)

asli@b dedi ki...

Bizde de sevilen kitaplardan, ama Ada'nın favorileri genelde daha uzun kitaplar( Julia D&Axel S. gibi), sanırım bitmesin istiyor :)

Gulcin dedi ki...

Siz cok tatlisiniz cok

Unknown dedi ki...

Hep beraber yaptıralım dövmesini😁