29 Nisan 2014 Salı

Dumur diyalog #121

Y: -ilkerle konuşuyoruz- üf ya silmekten burnum tahriş oldu
A: annem al kolonya sür burnuna
Y: acır annem yakar burnumu
A: yakmaz bak tahriş yazıyo üstünde 
(Tarişi tahriş okumuş:P)

-------
Y: of arca selobant nerde? Bulamıyorum
A: selobant olmasına gerek yok annem sadece bant da olur
--------
Taza fasulye yerken...
Taze fasulye hiç bayatlamıyor mu hep taze mi kalıyor?
---------

İ: arca annenin doğum gününde ne hediye alalım?
A: resim yapalım! 
İ: yok canım şöyle güzel bir şey olsun
A: kitap ayracı yapalım!!
İ: onlar manevi hediyeler yaparız onları. Ben satın alınacak birşeyler soruyorum babacım
A: Buldum! KİTAP!!! 
İ: ay vazgeçtim

3 yorum:

okuyanguzel dedi ki...

Annesinin oğlu!

Çok tatlısın Arca sen ya!

Ahu

annegazetesi dedi ki...

Favorim yaaa Arca süpersin! Çok tatlı yahu :)

Gulcin dedi ki...

Yalnzi sorulari gittikce zorlasiyor Yeliz size kolay gelsin :)