4 Mart 2014 Salı

Dumur diyalog #119

Arca ile annesi yolda yürümektedirler, Arca durduk yere, "Carlos ruiz zafon"
Y: Ha!?!
A: Yazar
Y: Ha?!?
A: Rüzgarın gölgesi

(ezberlemiş bana satıyor, çakma entellektüel)

--------------------

A: Baba anneme söyle lütfen bana giysi almasın oyuncak alsın
İ: Beraber gideriz oyuncakçıya arca
A: Olmaz siz alacaksınız benim doğum günüm alıp geleceksiniz
İ: İyi de kendin baksan olmaz mı
A: Olmaz sürpriz olsun

-----------------------

Öğretmenin verdiği sticker'ı annesine yapıştırırken; "Sana öğretmenin sticker vermiş gibi sevin annem"
Peki :P

-------------------------

Y: meyve suyunu içme önceden annecim karnını doyuracaksın
A: bu benim kahvaltım! Ne içeceğime ben karar veririm!

-------------------------

Babasıyla futbol muhabbeti yaparken;

A: hamiti maçlarda göremiyorum 
İ: sakatlanmıştı
A: a ama sen bana sakatlandığını söylemedin brumo dedin aydın dedin ama hamit demedin!?
İ: geçen sezon sakatlanmıştı ancak toparlanıyor
A: neresi sakatlandı
İ: beli
A: nasıl sakatlandı?
İ: üzerine düştü ay hadi babacım şu top oyununu oynayalım

7 yorum:

Okuyanguzel dedi ki...

Annesi süpriz yapın Arca'ya!

Bu arada pastaya bayıldım.Çok güzel olmuş. Şu çizgi film karakterli pastalardan gına geldi bana.

Şanslı çocuk Arca. Sizin gibi ebeveynleri olduğu için bence..

Adsız dedi ki...

yaa bunların neresi çocuk. Bizim çocukluk klansmanımıza uymuyor bunlar :)çocuk dediğin boyundan büyük laflar etmez:) Yeliz gerçekten pasta çok güzel görünüyor ömrü uzun ve mutlu olsun Arca nın.Adile

Leylak Dalı dedi ki...

Yuh! Carlos Ruiz Zafon ha? Arca len hap diye yutarım seni :)

yeliz dedi ki...

ay ahu senelerdir yani 2-3-4. yaşgünleri cars karakterleri ile geçti. bu defa uçaklar mı istersin dedik yok dedi, lego isterim. kendi talebi yani ona bile bay gelmiş:)

yeliz dedi ki...

çok teşekkürler:)

yeliz dedi ki...

Rüzgarın gölgesini okurken defalarca ama defalarca söyletti adını adamın. ezberlemiş meğerse. sonra da sakladığı yerden çıkarıyor:)

Fatma dedi ki...

İyi ki doğdun Arca:)