31 Ocak 2014 Cuma

Dumur diyalog #117

A: ben kime benziyorum?
Y: babana benziyorsun
A: sana benziyorum bi kere!
Y: annecim bana da benzeyen yönlerin var ama babana saçların ve gözlerin benzediği için ilk bakışta babana benzediğini düşünüyoruz.
A: nasıl ya!? Benim kocaman saçım var babamın hiç saçı yok ki nasıl benzerim!?

......

İlkerin ustalarından biri Giresun'dan kabuklu fındık getirmiş. Hemen yurt günlerim geldi aklıma. Burcu'dan bahsetmeye başladım. Trabzonlu şehir planlamacı ne severdim Burcu'yu en çok da bahçeden kargoyla gelen fındıkları:) tam laz Burcu kocaman burnu vardı filan diye anlatıyorum İlker'e, Arca atladı: "aaa çok mu yalan söylüyormuş!!!"

........

A: annem şimdi ben hem seni hem babamı aynı metre seviyorum
Y: ikimizi de eşit seviyorsun
A: hayır seni daha uzun
Y: nasıl yani biraz anlatsana
A: şimdi iki çocuk var aynı yaşta ama biri öbüründen daha uzun yani işte öyle sen uzunsun.

....
Cansuların yeni evindeki tadilata kontrole gider cüce. Tabii her şeyi kurcalamış tepeden tırnağa batmıştır. 
Y: oo Arca sen Edip abine yardım mı ettin çalıştın mı annem?
A: hayır çalışmadım! oynadım yaramazlık yaptım



5 yorum:

annegazetesi dedi ki...

Seni daha uzun seviyorum annem :) ay çok tatlısın Arca yaaa! Benim oğlum da bana böyle şeyler söyleyecek mi?

Leylak Dalı dedi ki...

Ya var ya, İzmir Belediye Başkanlığına adaylığını koysa ya bu velet, bu demagoji yeteneğiyle kesin kazanır, eşit ama uzun ha :)

esra yağız dedi ki...

çok sevimli, Allah bağışlasın :)

yeliz dedi ki...

Haha söyleyecek tabii ki:) dumur edecek her fırsatta

yeliz dedi ki...

Sağ ol esra:)

Nurşen ablacım evet kesinlikle!! Bülent arınçla akrabalığmız da yok kime çekti bilmem:))