24 Aralık 2013 Salı

Dumur diyalog #114

A: Anneannemi çok seviyorum
Y: Anneanneler çok sevilir.
A: Hayır ondan değil. Hep istediklerimi yapıyor.
Y: Ne yapıyor mesela?
A: Bana hep mantı yapıyor, sonra çizgi film izlememe izin veriyor, hem televizyon izlerken hep kendi yediriyor bana yemekleri hiç yorulmuyorum, banyoda istediğim kadar arabamı yıkamama izin veriyor, istediğim kadar çikolata yememe de izin veriyor. 
.............

Arca ile İlker hafıza kartı oynarlar ve nasıl olduysa İlker yener. Arca bir daha oynamak ister,
İ: Olmaz babacım zirvede bırakmak istiyorum oynamam artık
A: O ne demek?
İ: Yani şimdi yendim ya, artık oynamam bir daha 
A: Ohooo sen şimdi bir daha yenemem diye mi korkuyorsun!

........

Arca'nın okulda pantolonlarının dizleri hep yırtılır. 
Yeni giysi almak istemeyen Yeliz bir şekilde yamaya ikna eder cüceyi ve Kemeraltı'ndan araba şeklinde yama alırlar. Tabiri caizse Yeliz salağının dikeceğim diye kıçı çıkar, ellerine sayısız defa iğne batar, ilk yamadan sonra yediği iğneler aklını çalıştırmış olacak, yamaların ütüyle yapıştığını keşfeder. Hepsi ütülenir bir güzel yapıştırılır. Bu defa cüce dötlük yapar:

A: Bu yamalı pantolonları okula giymem.
Y: Eh annem ama giyesin diye yaptık, şimdi giymek istemiyorsun
A: İstemiyorum hiç bi çocuğun böyle yamalı değil giysileri.
Y: Farklı olacaksın
A: bana gülecekler,
Y: Gülmeleri seni rahatsız ediyor
A: Hayır annem insanların bana gülmesinden hoşlanmıyorum
Y: Hmm insanlar gülünce kendini kötü hissediyorsun (Etkili dinleme çabalarının bokunun çıktığı anlar...)
A: Ay annem ne diye söylediklerimi niye tekrar ediyorsun
Y: etkili dinleme yapıyorum
A: O ne ya?
Y: Yani ağzından laf almaya çalışıyorum
A: ha tamam o zaman

...bazen en iyisi dürüst olmaktır...

9 yorum:

Fatma dedi ki...

Bayılıyorum size :)))

kuzunun annesi dedi ki...

Vay vay vay , yama olayını yemedi demek . Ulen varya biz bunlarla nasıl başa çıkacağız bilmem . Güğzel olmuş aslında :))

annegazetesi dedi ki...

Arca'yı kandırmak imkansız. "ne diye söylediklerimi tekrar ediyorsun?" demek... :) çok komik çocuk yaa bayılıyorum :))))

Bizden dedi ki...

süpersiniz...

ahu dedi ki...

sabah sabah koptum:)

gülay dedi ki...

off işte buna çok güldüm :) Etkili dinlemenin benim nazarımda bittiği andır.Sen çok yaşa emi Arca :))

firdevs dedi ki...

Ya daha iki ay once aldigim pantolonlarin hepsinin dizleri hasat oldu.Pantolonlar kislik oldugundan , boyle yamaylada kurtulmazlar .

Bu arada Arca'ya bayildigimi soylemis miydim :))))

Gulcin dedi ki...

ne guzel olmus iste yahu gayet havali vallahi ellerine saglik Yelizcim :)

esra dedi ki...

Allah kahretmesin sizi cok komiksiniz ya oldum gulmekten