19 Eylül 2013 Perşembe

Dumur diyalog #108

İ: Ipad’in şarjı dolmamış babacım
A: Sen yanında götürdün mü?
İ: Hayır
A: E, ben oynamadım, sen götürmedin, neden hala dolmadı şarjı?
….
Davete ne giyeceğine karar veremeyen Yeliz kocasına danışmaktadır.
Y: Elbise mi giysem, pantolon mu giysem, ne giysem?
Tuvalette kakasını yapmakta olan Arca seslenir; “Annem birini giy, öbürünü yedek alırsın.”

Sadece bir tane kek konusunda ısrar eden annesini iki tane için ikna eden cüce, annesinden gizli üçüncüyü yemiştir. Ama annesi tabii ki yememiştir!
Y: Arca biz seninle iki tane konusunda anlaşmıştık, üçüncüyü de yemişsin!
A: Ama ben söz vermedim iki için!
...
Y: Bahçede oynadınız mı bugün?
A: Evet ama ders de yaptık. Ay ders çok sıkıcı hiç sevmiyorum ben, hep oyun olsun hep oyun olsun istiyorum.
...
Y: Arca Deniz'le ne güzel oynadınız bugün.
A: Oh siz de burada bir güzel çay içtiniz!
...
A: Annem bu bizim sırrımız olsun tamam mı? Kimseye söylemek yok.
Y: Babana da söyleyelim, ona niye söylemiyoruz?
A: şşş ben seni daha çok seviyorum o yüzden bizim sırrımız şşş
...
Y: Arca yeter artık çok oynadın telefonla
A: Annem bak şimdi sen burada otur rahat rahat kitabını oku, ben bir yarış yapıp geliyorum, hadi annem.
...
İ: Arca hani birlikte uyuyacaktık babacım bu akşam
A: aaa "belki" dedim "belki"! "kesin" demedim ki!

2 yorum:

ruhdagı dedi ki...

Arca, bizim Ege ne zaman konuşacak bir fikrin vardır senin. Söyle hadi.

kuzunun annesi dedi ki...

hahah son bölüm manyaktı :))