10 Eylül 2013 Salı

Dumur diyalog #107

A: Bana dondurma almadan önce sor tamam mı babam?
İ: neden?
A: Aldığın dondurmayı istemiyor olabilirim

A: babam biz oltaya ilaçlı yem koyalım
İ: ee
A: balık onu yesin, sonra hastalnsın yatsın uyusun biz de gidip yakalayalım
İ: illa uyuması mı gerekiyor?
A: İşte o konuyu bilemiyorum


A: kaç tane okyanus var
İ: bak ben sana sayayım, Hint okyanusu, Pasifik okyanusu...
A: foseftik mi puhahahah

A: büyüyünce bahçeli evim olsun istiyorum, tavuklarım olsun, her gün anneanneme babaanneme dedeme yumurta vereceğim
İ: o vakit anneanne babaanne dede mortingen babacım
A: ne yani ölmüş mü olacaklar?!
İ: hayır babacım çok yaşlı olacaklar yumurta yiyemezler her gün
A: neay!? Yumurta zararlı mı?

A: eve gidince oynayayım ben
İ: niye?
A: Çocuklar hep oynar ya o yüzden

A: Kulak kirlerim kurumuş
İ: nereden anladın?
A: Eh elliyorum parmağımı sokuyorum elime geliyor



8 yorum:

kuzunun annesi dedi ki...

Hahah bu sefer İlkerin mortingene güldüm ben , anlıyoda coougum bak:))

Sıla Topçam dedi ki...

İşte o konuyu bilemiyorum:)))

BitliTurist dedi ki...

:d Bir daha yumurta yemedi, diye devam etmiyordur inşallah. :)

sanadiyorum dedi ki...

Yani sırf Arca için Ankara'dan kalkıp İzmir'e gelicem, sen nası bi çocuksun Arca!!!

yeliz dedi ki...

Gel gle:))

yeliz dedi ki...

Sorma ya koptuk

yeliz dedi ki...

Yok yok kafaladık

Gulcin dedi ki...

bak yine okudum yine koptum :)