23 Temmuz 2013 Salı

Alaçatı Kuytu

Mekanist’in yemek davetini duyan İlker fena halde kıskandı beni. Konu yemek içmek oldu mu karım demez kıskanır, kendisi de güzel yerlerde yesin içsin ister. Sosyal medya ile yegane bağı benim twitter hesabım olunca, sen de üye ol, sen de gezgin ol, seni de davet etsinler yavrum dedim ama nafile. Adam bırak yorum yazmayı, bana sms bile yazmaz.



Daha fazla hayata küsmesin diye ona, Alaçatı Kuytu’da yediğimiz beğendili etlerden ve dağ kekiği kokulu nefis köftelerden bahsetmedim. Sadece hayatımda yediğim en lezzetli kabak çiçeği dolmasını, ilk defa tadına bakıp aşık olduğum kabak çiçeği kızartmasını, nefis kabak gondolları anlattım.

İkramların hepsi birbirinden lezzetli, sunumların hepsi birbirinden zevkliydi. İkram dediysem tadımlık değil, resmen doyumluk…

Mekan o kadar keyifliydi ki, ilk defa tanıştığımız davetlilerle hemen kaynaştık. Uzun uzun sohbet ettik. Arca’nın oto koltuğu sorunsalı vuku bulmasaydı, tatlının da tadına bakma şansım olacaktı, neyse artık nasıl olsa oralardayız, bir gün özel tatlı yemeye otururuz.




1 yorum:

Adsız dedi ki...

"Hiç yorum yok:" Bu yazının yeri senin blogun değil kardeşim.
O yüzden bazı yorumlarım gereksiz olabilir sebebi bu blogta bu yazıyı görmemek yani. :)
Ahu