5 Temmuz 2013 Cuma

Ahmet Ümit iyiymiş yav:)

Hiç okumamıştım Ahmet Ümit garip ama gerçek. Ki ben severim polisiye romanları. Demek ki rast gelmedi. Geçenlerde İstanbul'da Elvanla kitaplardan bahsederken "al" dedi "al benimkinden başla seversin" hehe biri bana kitap verecek ben de hayır diyeceğim mümkün değil! Bir de 500 sayfalık ateş tuğlası gibi kitabı ta oralardan taşıdım deli miyim neyim:)



Kitabından önce yazarını sevdim ben zira son dönem televizyonda konuk olduğu birkaç tartışma programında dinledim Ahmet Ümit'i. Dinlemek yetmedi okumak gerek dedim.

Son günlerde hep elimdeydi İstanbul Hatırası. Kurgusu çok başarılı. İstanbul zaten en sevdiğim... Tarih desen bayılırım. Elimde telefon her mahali google'ladım, yeni şeyler öğrendim yav! daha ne olsun:)

Hani bundan önce okuduğum "kardeşimin hikayesi"nde eksik ne varsa bunda buldum diyebilirim. Bilmiyorum belki sonunu tahmin edemediğim için karşısında önümü iliklemiş hazır ola geçmişimdir. Belki de en tatlı tatil günlerine denk gelmiştir... Bilmiyorum. Bildiğim tek şey ben daha çok okurum Ahmet Ümit kitaplarını. İstanbul Hatırası'ndan sonra hangisi iyi gider deyiverin bakayım:)

Fotoğraf: www.figenkaravas.com

(www.tuniko.com) Neko sling çekiminden. Kitap çantamdaydı, bankta oturma pozu verecektik, fotoğrafçımız Figen'e "kitap var" dedim, hemen kap getir süper dedi:) Bebek modelimiz Emir kitaba o kadar ilgi gösterdi ki bir ara gülmekten çekemedik. Çocuk anlıyor kitabın iyisinden:)

12 yorum:

Biranda dedi ki...

Mehmet Anıl da tavsiye ederim..."Forbes Cinayetleri" mesela.

mandalincikmazi dedi ki...

Bir de Ahmet Ümit'in Sultanı öldürmek adlı kitabını okumanı tavsiye ederim....

Fatma dedi ki...

Patasana'yı da oku:)

Lale dedi ki...

valla İstanbul Hatırasından sonra bana hiç biri iyi gitmedi...Bi sevmiştim ki onu:)) Ahmet Ümit daha sonra bir iki kez İstanbul Hatırası turu düzenledi,kitapta adı geçen yerler birlikte gezildi... Ben kaatili tahmin etmiştim çünkü bi yama gibi gelmişti bana o kısım...Ne de olsa daha küçükkene masterimizi Agatha Teyze ile yaptık:)) Hemen anlıyos ki katil uşak:))

Ama ille de diyosan bi isim Bab-ı Esrar derim ben.

Yelizim öpüyom seni ve ayileni:))

şirin dedi ki...

A.umite bayilirim tum kitaplarini okudum top 3:sis ve gece,kavim,beyoglu rapsodisi harika

Saliha dedi ki...

Kavim bir numaradır

rosehearted dedi ki...

kukla yı tavsiye ederim ben de

ayça dedi ki...

Beyoğlu Rapsodisi'nin yeri ayrıdır bende ben Patasana ile başlayıp onunla devam etmiştim Ahmet Ümit'e en sevdiğim yazarlardandır , hatta oğlumun isim babası :) Artık alıştığımız için herhalde İstanbul Hatırası şıp diye katili biliverdiğim kitapdı Beyoğlu Rapsodisi ise beni şoka uğratmıştı ...

Unknown dedi ki...

Ahmet Ümit'in tüm kitaplarını çook beğenerek okudum, her biri ayrı zevk verdi bana, her biri ayrı diyarlara götürdü:)

emine dedi ki...

Sana ilk mesajım bu konuya kısmetmiş :) Zira yazmamam mümkün değil..

Çünkü ben de daha birkaç ay önce, İstanbul Hatırası'yla keşfettim Ahmet Ümit'i, keşfetmek derken, elim gitmemişti bu zamana kadar. Dili, kurgusu, karakterleri, duygusu, araştırmacı-bilgi veren yanı, hepsi ayrı bir tat bıraktı bende. Üstüne hemen Bab-ı Esrar'ı okudum, ki onun tadı da ayrı.. Hatırlayınca bile zihnen gidiyorum Konya'ya.. Yine üstüne Sultan'ı Öldürmek'i aldım elime; sanırım orada doz aşımı oldu, 300.sayfada koydum kenara, ki kitap yarıda bırakmam çok görülmüş değil.. An gelip, bitirme gücünü bulacağım kendimde, bilemiyorum. Ama bildiğim şu: Ahmet Ümit severler klübüne yazıldım ben de! Ayrıca pek hoş bir kişilik, dinlediğim, izlediğim kadarıyla.. Sen de haberdar et bizi, diğer kitaplarını okudukça. Sevgiyle ve elinin altında her daim kitaplarınla kal :)

Adsız dedi ki...

İlk okuduğum kitabı Bab-ı Esrar idi bayıldım sonra devam ... İstanbul Hatırasına bende bayıldım .. Kitap okuduğumda bana gezme gidip görme isteği uyandırıyorsa hele daha bir başka bağ kuruyorum kirap ile her ikisi ilede öyle oldu... Sultanı öldürmekte iyi idi sonra.. Ninattanın bileziğini okudum inceceik bir nefeste okunuyor..

Adsız dedi ki...

İlk okuduğum kitabı Babı-Esrarı okuduktan 1-2 ay sonra Aşk çıkmıştı Elif şafak ikisi o kadar çok birbirini tamamlamıştıki. Ve kesinlikle önce Bab-ı Esrar okunum sonra Aşk okunmalı..