1 Mayıs 2013 Çarşamba

Yaş 35 yolun yarısı... Klişemi seveyim.

Hep böyle bir başlık atmak istemiştim eh insan ömründe bir defa 35 olduğuna göre bugüne kısmetmiş:)



Çocukluğumu çok net hatırlıyorum. Belli bir dönem 15 yaşına gelmek için can atmıştım. Sebep ne bilmiyorum belki 15 demek büyümek demekti belki çok cool birini on beşindeyken tanımıştım da kendim de 15 oldum mu cool olacağımı sanıyordum? Dedim ya bilmiyorum. Bildiğim tek şey var ki o da 15 olduğumda bir bok olmadım:)

Akıllandığımı sanıyordum, yok akıllanmamışım. Akıllanmamışım demek ki ki, benzer hislerle otuz beşimi bekledim. Yine bir bok olmadığımı söylememe bilmem gerek var mı?

Sadece şunu öğrendim. Bir bok olmak için bilmem kaç yaşını bekleme! O yaş gelir ve sen birkaç parça peynir ile bir dilim salçalı ekmeği şarabına katık ederek kutlarsın hepsi bu:) aaa bir de yatağında sere serpe uyuyan cücenin pis kokulu ayaklarını öpersin. Pis kokuyor yav babasının ayağı böyle kokmuyor kardeşim bu ne be!

Her yıl olduğu gibi bu yıl da doğum günümü meydanlarda halay çekerek kutlayacak olan emekçilere şimdiden teşekkürler:)

20 yorum:

Evren dedi ki...

Ahahaha :) Kutlu olsun yeni yaşın! İyi ki doğmuşsun Yeliz, hayat seninle daha bir şen akıyor :)))

Gulcin dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsunnnn cok guzel bir yas olsun Yeliz :) iyi ki dogmussun Evrene cani gonulden katiliyorum :)

Handan dedi ki...

Nice güzel yıllara, sevdiklerinle birlikte. Hayata bu keyifli bakışın, bizleri gülümseten yazıların hep sürsün.

Adsız dedi ki...

tebrik ederim yeliz sağlıklı ve sevdiklerinde bir ömür dilerim.. yaş beklentisini süper açıklamışsın 30'u beklemeyeyim o zaman bir b.k olunmuyorsa:)

Ege Sepeti dedi ki...

Mutlu yıllar. .. hep sevdiklerinle sağlıklı huzurlu bir yılın olsun:)bizim de sayende gulumseten ogreten corbali Günlerimiz olsun..

Cebimdeki renkler dedi ki...

Ben de şimdi aynı duyguyla 40 ı bekliyorum :)
Mutlu yıllar...

lale dedi ki...

Yeliz ben de 20 yaşına girince dünya değişecek sanmıştım. Hatta bir şiir mi? bir şarkı mı? ne vardı,''Bir daha asla yirmi yaşında olmayacaksın''ile başlayan.

Yeni yaşını başka bir sosyal platformda kutlamıştım ama her yerde kutlayasım var:)) keyifle,sağlıkla ve tam da istediğin gibi güpgüzel bir yaş olsun.

Pratik Anne dedi ki...

Dogumgunun kutlu olsun Yeliz. Esin, cocugun ve tum sevdiklerinle, saglikla ve mutlulukla.

cenebaz dedi ki...

Yelizcim, doğum günün kutlu olsun. Mis kokulu ayaklı oğluşunla, eşinle ve tüm sevdiklerinle daha nice mutlu yıllara

Sıla Topçam dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun:)) keşke dün kutlasaydık:)) sevdiklerinle bir ömür mutlu ve sağlıklı olursun umarım. Şans hep yanında olsunn:))))

Adsız dedi ki...

En beğendiğim; severek, gülümseyerek okuduğum ve aynı şehirde yaşadığım bu zeki, sevimli ve eğlenceli blog sahibesinin doğum gününü kutlarım... Pelin

elif dedi ki...

Valla iyi ki doğmuşsun yani.. Ben seni okumayı pek bir seviyorum.. Nice mutlu seneler..
35te de mi bişe yok yani, öyle mi diyorsunn, biz de boşa beklemeyelim mi??

Elif dedi ki...

Adet yerini bulsun burdan da kutlayayim..iyi ki dogmussun arkadasim..iyi ki tanimisim seni :)

Unknown dedi ki...

35 bence 18den sonra insan hayatındaki en güzel yaşlardan biri :)
keyfini sür,hep kahkahalarla geçsin
sevgiler...

Cigdem dedi ki...

Iyi ki dogmussun corbaci, nice mutlu, huzurlu, saglikli yaslara, 35 nedir ki, asil olay kirktaymis, oyle diyollar:))...

Bizden dedi ki...

Nice nice sağlıklı,huzurlu,mutlu yaşlara...Sevgiler..

yeliz dedi ki...

Herkese teker teker ayrı ayrı teşekkürler:) sevgiler kokulu öpücükler:)

Adsız dedi ki...

Her şeye geç kalan ben , senin doğum gününü de kaçırmışım:)NİCE MUTLU YAŞLARIN OLSUN TÜM SEVDİKLERİNLE BERABER:)
ÖZGE

coraline dedi ki...

mutlu yıllar

Adsız dedi ki...

It can help you in your business life, school,
or personal life. On the website or through the smartphone apps,
you can view your energy usage and compare your usage to people in your geographic region or across the globe.
This is the second installment from my Go Green & Save
Some Green Series where I will share with you a few simple and
effective tips on how to start becoming green around the house.


Feel free to surf to my web blog ... nest thermostat