11 Nisan 2013 Perşembe

Dumur diyalog #98

--- Artık açıkladığına göre yazabilirim :P ---

Akşam yemekte ilkere hülya hamileymiş dedim.
Arca: kim hamileymiş
Y: hülya
A: bebek mi doğuracak
Y: evet
A: annem hülya tunaya neden bebek doğuruyor
Y: tunaya doğurmuyor çocuklar için bebek doğurulmaz
A: hmm neden doğuruyor peki

(evet Hülya neden bebek doğuruyorsun cıkcıkcık)
..................
A: bugün çikolata yicem
Y: Yemekten sonra yersin
A: Israr etme ama
Y: Ne?
A: Az yedin çok yedin diye ısrar etme
Y: Benim uygun gördüğüm miktarda yiyeceksin.
Sıktığı dişlerinin arasından;
A: Bana öyle bakma! Gözlüklerini çıkarırım göremezsin.
(Ne yalan söyleyeyim ikna edici bir tehdit)
……….
Küçük bir düğmeyi babasına verirken;
al babam bunu işe götür
İ: Ne yapacağım bunu?
A: Masana koy Arca verdi dersin, bakarsın, beni hatırlarsın
……………
Yemek yerken hayvanların ne yediklerinden bahsediyoruz.
A: Horoz ne yer annem?
Y: solucan yer, buğday yer

A: Ekmek yer bi de!
Ekmek buğdaydan yapılıyor ya ekmek de yer!

5 yorum:

Hülya Cinsçiçekçi dedi ki...

hahahaha draftta mı bekletiyordun lan postu? hemen girmişsin allahsız.

Gulcin dedi ki...

Arca sen hakikaten soyle kucaga alinip, bagirtilarak sevilesi bir cocuksun :)
icimdeki vahsi insani ortaya cikarma bak :)
Arca verdi dersin bakar hatirlarsin da dedin ya ben sana ne diyeyim. Bekle hazirani cesmede seni yakalayacagim :)

yeliz dedi ki...

Evetttt kızım kaç zamandır diyalog girmiyorum bunun için bekletiyorum:)

nil dedi ki...

ben isim vermeden girdiydim :)

yeliz dedi ki...

Oy oy bayılır sıkıştırılmya inşallah:)