1 Mart 2013 Cuma

Dumur diyalog #94

Ipad'de oyun oynamakta olan Arca babasından yardım talep eder:"babacım şu treni şuraya götürür müsün?"
İ: sen kendin götürebilirsin
A: Ama babam ben nasıl götüreyim? ben dört yaşta bir çocuğum. Sen otuz beş yaşta bir babasın, sen götürebilirsin
..............
Okulla birlikte gittikleri Salvador Dali sergisi hakkında konuşurken;
Y: Arca biliyor musun ben hiç resim sergisine gitmedim, çok merak ediyorum.
A: Merak etme! Ben seni götürürüm.
.........
Okuldan bahsederken;
A: Annem biliyor musun bugün Ela çok güzel giyinmiş.
Y: Yapma yav, etek mi giymiş, ne giymiş?
A: Etek değil, böyle üzerinde kalpli kalpli şeyler olan bişey giymiş.
Y: hmm
A: "senin bugün doğum günün mü" diye sordum.
Y: Aaa sahi doğum günü müymüş?
A: Hayır!
Y: Kıyafetini beğendiğini söyledin mi Ela'ya, çok hoşuna gider kızların.
A: AAAA UNUTTUM! Hadi annem söyleyelim!


4 yorum:

Gulcin dedi ki...

isine gelince nasil ben kucugum diyor bak :)

Bizden dedi ki...

bak bak bak...ahhhh ne de güzel gülümsetiyor beni...

Bizden dedi ki...

dumur diyalog yazısını görünce ,"yine neler demiş Arca?"deyip tıklıyorum hemen :)

elvan dedi ki...

:) müzeye götürme sorumluluğunu almaya hazır ama işine gelmezse küçüğüm :))) Doruk da böyle oyuncak toplama olayı strese sokuyormuş. Canları istesin yeter ki