29 Mart 2013 Cuma

Bloglovin'

Nedir ne değildir, hiç bilmiyorum ama bildiğim tek şey, google reader artık olmayacakmış. Ben ne zamandır blogları kendi blogroll’umdan takip ediyordum ama telefondan Ipad’den yine pek kolay olmuyordu.

Bu google reader haberi çıktığından beri görüyorum, herkesler bloglovin’ olayından bahsediyor. Uygulamasını indirdim, epeydir oradan okuyorum blogları. Süper bir icat. Bundan sonra kanımca google reader’dan okuyanlar bloglovin’ üzerinden takibe devam edecek.
Blogun varsa, claim etmen gerekiyor kendini ve blogunu kaydediyorlar, sonra da yeni takipçilerin için sana banner öneriyorlar. Ben bu memesi + işaretli ablayı beğendim. Memesine denk getiremeseniz de tıklayınca bu blogu bloglovin’ üzerinden takibe alabiliyorsunuz.
Sonra "aman da google reader gitmiş, aman da bu çorbacı kadını okuyamıyoruz" diye kimseler yakınmasın ben üzerime düşen görevi yaptım, kaçarım!
Ha kaçarım derken harbi kaçıyorum. Pek ortalarda görünmeyeceğim bu ara. Bu demek değil ki, yazmayacağım. Yazacağım elbet lakin normal blogger’lar gibi yazacağım, günde üç posta post demediğim günler bir süreliğine geride kalacak.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

hayırdır yeliz nereye ne oldu??? mercan