14 Aralık 2012 Cuma

Pijama dediğin...

Sabahları keyif nağmeleri tutturan kocama saydırmıştım, "sabah insanı değilim kardeşim!" Diye çemkirmiştim ya hah ben o kadar nemrut değilim gel bak mesela an itibariyle pamuk hatunum!

Dün gece çalıştığım yetmiyormuş gibi bir de sabahın beşinde kalkıp İstanbul'a gittim, akşam döndüğümde Arca uyumuştu bile. Ama o bütün gün üzerine yapışan kıyafetleri, sıkan çorapları, yüzüğü, saati çıkarırsın ya ohhhh.. Üstüne en yıpranmışından pijamanı giydin miydi tamam gelsin günün en güzel saatleri...


Pijama dediğin yıkanmaktan iyice eskimiş olacak. İlle de pazen olacak, ben ekose severim ama ayıcıklı da olabilir:) dizleri ve totosu mutlaka anatominin şeklini almış olacak. Totodan düşüyormuş hiç sorun değil! Sıcacık tutsun yeter:)

Atatürk havalimanından ne zamandır dönmemiştim, Garanti lounge kapanmış yav! Burger kinge talim ettim bu akşam halbuki alkol alasım vardı. Neyse ki üç günlük sirkeden hallice şarabın dibinde kalanlar işimi gördü.

Az önce uyuklayacağının bilgisini veren kocamın tek gözle basketbol maçına bakmakta olduğunu fark etmemişim neredeyse televizyonu kapatıp paparayı yiyordum. Televizyon İlkerin uyku propu, hayır bizim bebekliğimizde televizyon da yoktu nereden alışkanlık yaptı bilmiyorum. Neyse ki uykuya iyice daldı da televizyonu kapattım. Şimdi sadece karşı kanepeden İlkerin uyku sesleri ile ara sıra uzaktan Arca'nın öksürüğünü duyuyorum. Gidip bebemin odasına soğan koyayım bakalım soğan efsanesi devam edecek mi? Bebem öksürükten kurtulacak mı?

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

benim bebeler de öksürüyo Yeliz,üstelik kocam da hasta, demin bi öksürdü uyandım yüreğim pıt pıt uyandım.Uykum kaçtı salona geldim. Seni okuyorum. Benim pijamalar gıpgıcır, daha geçen gün aldım:))

moriçe dedi ki...

lise yıllarımda( ben hala çocuktım o zamanalar) portakal rengi bir pijema takımım vardı. yıllarca giydim dizinde küçük bir delik açılmıştı ben o deliği oynaya oynaya büyüttüm:)) o kadar seviyodum ki o takımı dizindeki yırtığı:)) sonra annem acımasızca silme bezi yaptı onları:((

Bahar dedi ki...

Kesinlikle katılıyorum... Pijamama dokunma... Gidip şu soğan işini ben de yapayım bari...