8 Ekim 2012 Pazartesi

Dumur diyalog #72

Kahvaltısını yapmayan Arca'ya, Nadire teyzesi : "aa Arca olmaz ama ben ne yapacağım şimdi? Babanı bir arayıp anlatayım durumu, belki o bir şey söyler."
Arca: "babam şikayetten hiç hoşlanmaz yalnız!"
...............
S3'te davul çalan İlker'e seyirci desteği vermek üzere Arca ile anası dans edip tempo tutmaktadır.
Müziğin ritmiyle iyice gaza gelirler.
Y: VER COŞKUYU ARCA VER COŞKUYU
A: AL COŞKUYU BABAM AL COŞKUYU

............

Yine yeni yeniden bir uyku öncesi;
A: Annem araba dergilerini okuyalım
Y: aa olmaz Arca, dergi filan okumam, kitap getir okuyayım, dergi okumam!
İ: Ben okurum babacım
Y: Hah işte baban okuyacakmış, onunla uyu bu gece, dergi okusun sana.
A: Babam sen  bana dergi oku, sonra annem gelsin annemle uyuyayım.

5 yorum:

Gulcin dedi ki...

:)))
al coskuyu babam al coskuyu :)))
siz ne yapacksiniz bunla yeliz ya. supersin arca!!!

kuzunun annesi dedi ki...

öldüm gülmekten

laleninbahcesi dedi ki...

ben bile aldım o coşkuyu inanın:)

Elif dedi ki...

Arca sayende gozumden yas geldi gulmekten...operim seni

Canan dedi ki...

Sabah sabah YİNE güldürdün ben Arca yaa, sen çok yaşa!!