27 Eylül 2012 Perşembe

Ham elmayı koparmışlar dalından yine de vatanım vatanım demiş

Bu sabah fire verdim. Uyku tatlı geldi. Az sonra Jillian bu avareliğin acısını fena çıkaracak biliyorum. Umrumda değil! Nasıl bir hamlık bu kardeşim hala kolum kanadım kırık.


Günün çorbası eşrafı benim bu sportmenlik oyunuma yavaş yavaş alışıyor. Misal dün İlker beni uyandırdı. Gerçi ben Arca’nın odasında minişime sarılarak uykunun en ballısını tadarken onun kulağının dibinde 05:58 – 06:00 – 06:05 saatlerinde çalan telefonu kafama fırlatmaya gelmiş ama olsun, sayesinde kalktım sporumu yaptım, mühim olan insanlık. Gün gelecek tek evladım da bana destek olacak, biliyorum, sabrediyorum.
Geçen bir arkadaşım instagram’da “early 30’s! I really liked you” yazmış ben de büyük keyifle otuzlarının ortalarına gel, yine konuşalım dedim : ) Böyle de pis moral bozarım, acımam!

Şu an burayı okuyan “early 30’s” hanım kardeşim varsa söyleyeyim, tadını çıkar anacım! Zira pek çok gereksiz şeyin yerleşmesi tam da otuzlu yaşların ortasında vukuu buluyor. Misal kilolar. “Yerim yerim kilo almam” devri kapandı bacım. Bir ablan olarak tavsiyem önlemini al. Çünkü o “alırım sonra da veririm” dediğin kilolar birkaç sene içinde yerleşiyor. Yerleşme kilolarla başlıyor. Sonra bırak Jillian’ı feriştahı gelse veremezsin.

Sadece kilo olsa iyi, bir de ağrılar var. Sırt, bel, omuz, boyun… İkametini senin bedenine aldırmalarına izin verme, ne yaparsan yap çaresine bak. Yerleşti mi gitmiyor şerefsizler!

Geçen cilt uzmanına kendimi tahlil ettirdiğimde bana söylediği ilk şey “mimik çizgileriniz yerleşmiş!” Sülaleme küfretsen daha iyiydi ya neyse… Gençliğine güzelliğine verdim arkadaşın, 31 yaşındaymış. Sen de 35 olacaksın! Senin de çizgilerin yerleşecek!

Demem o ki, sen her ne kadar “çizgiydi, kiloydu, ağrıydı… kalıcılıktan yana değilim” de geç, geçmiyor bacım, otuzlu yaşlarının ortasına gelmiş kadında ne kadar kaçındığın şey varsa geliyor, yerleşiyor. Sonra demedi deme, artık onlarla barışır mısın, yerleşmelerini ertelemeye mi çalışırsın (çünkü iptal etmen mümkün değil, sadece erteleyebilirsin) ne yaparsan yap, önlemini al!

4 yorum:

Adsız dedi ki...

oyyyy çok derinden vurdun beni yeliz.. doğum günümden beri son 1 aydır 30a 1 kaldı ne yapsam diye içerleniyordum:(( ama kilo olarak haklısın 3 gün yemesem 2 kilo veren ben 6 ayda fazla olan 3 kilomu zor verdim valla. şimdi bile 1 hafta ipin ucunu kaçırsam hemen göbeğim çıkıyor. 30 fobim var ama kaçacak yol yok:)bu arada sende 30da doğurdun dimi? bide benim daha halledemediğim o işim var.. herkes geç kaldın demeye başladı nası bir mahalle baskısı bu. mercan

Adsız dedi ki...

oyyyy çok derinden vurdun beni yeliz.. doğum günümden beri son 1 aydır 30a 1 kaldı ne yapsam diye içerleniyordum:(( ama kilo olarak haklısın 3 gün yemesem 2 kilo veren ben 6 ayda fazla olan 3 kilomu zor verdim valla. şimdi bile 1 hafta ipin ucunu kaçırsam hemen göbeğim çıkıyor. 30 fobim var ama kaçacak yol yok:)bu arada sende 30da doğurdun dimi? bide benim daha halledemediğim o işim var.. herkes geç kaldın demeye başladı nası bir mahalle baskısı bu. mercan

yeliz dedi ki...

mercan:)) ben de seni dusunuyordum dun nerde diyordum;)) ben otuzbir yasinda dogurdum daha vakit var:)) ama metabolizmanin yavasladigi gercek. ben de ayni senin gibiydim uc ay yer bir haftada toparlardim simdi nerdeeee:) hareket bacim hareket cok onemli ozellikle bizim gibi masabasi islerde:)

Gulcin dedi ki...

sanirim moralim yerle bir!
allah seni neylesin Yeliz :)