10 Eylül 2012 Pazartesi

Dumur diyalog #67

Bazen pek kibar, telefonda;
A: Babacım Egehan'ı bizim eve davet edebilir miyim?
İ: Kim lan Egehan? (kibar baba:P - bu çocuk kesin bana çekmiş:) )
A: Hani Umidimin evinde tanışmıştık ya?
....

Bazen pek gıcık!
Neden mikropların vücudumuza girmesini istemediğimizi uzun uzun anlattığımda;
A: Uff anne! abartma lütfen!
.....
Bazen pek taklitçi;
Kızdığımda hep söylediğim "hay bin kunduz" mealindeki "başlıycam çarkına!" kalıbımı yanlış anlayıp, elinden oyuncağını her düşürdüğünde;
A: Başlıycam ŞARKINA!!

.....
Bazen pek müstehcen:)
A: Baba bak pipim küçüktü, böyle sıktım sıktım bak kocaman oldu. Sihir gibi di mi?
İ: Hönk

2 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Yelizzz, dumur diyaloglar kitabı istiyom bennnn.

Gulcin dedi ki...

Arca ben senin 10 yasindan sonraki halini hayal bile edemiyorum inan :)