5 Eylül 2012 Çarşamba

"Arca, oğlum, senin annen bir salaktı..." Vol.13

“Arca, oğlum… Senin annen bir salaktı, medeniyetin içinde dizanteri amipini buldu bulaştırdı sana, daha da söylenecek söz kalmamıştır” cümlesi bu post için kafi diye düşünenler fena halde yanılıyor!

Senin annen öyle bir salaktı ki yavrucuğum doktorun “aman dışkıya el sürmeyin, çok bulaşıcıdır, elle temas ettirmeden temizlik yapın” demesinin üzerinden yirmi dört saat geçmemişken dizanterili kaka dolu lazımlığına ayağını soktu. Sokmakla kalmadı, o poklu ayağı banyonun zeminine bastı, yetmedi lazımlığı tutayım derken elinden düşürüp el kol ve banyonun muhtelif yerlerini kakaladı!

Olayın şahidi baban ise şaşkınlığa düşmedi. Zira annenin senin pokunla münasebeti ilk değil. Sen daha el kadar veletken kakanı lazımlığa yapabiliyordun, ama annen, eşek kadar kadın, senin topuğuna bulaşmış kakayı “bu ne ya?” deyip yalamıştı.

Anneni bil tanı yavrucuğum! Sen onu prenses peri sanıyor, ne hata yapsa geri sarıyorsun. Hatta işi iyice abartıp “Einstein” (*) olduğunu düşünüyorsun. Ama işin aslı öyle değil yavrucuğum.

Senin annen katıksızından bir sakar, hafif şiddetli bir salak.

Mektubuma buradan son verirken senin gözlerinden, ananın kakalı ellerinden öperim.

İmza: Bir dost!

(*) : Vallahi ne kadar bilimsel bilemem ama testin sonucu budur arkadaş! Benim oğlan beni Einstein sanıyormuş. Allah seni inandırsın gözlerime inanamadım, iki kere yaptım:P işin şakası bir yana eğlenceli bir test mutlaka yapın, İlker “oyuncak” çıktı hiç şaşırmadım.
Test sayesinde bendeki cevheri açığa çıkaran "uzun çorap" sitesine teşekkür ediyor, siz de yapın, bebenizin gözünden kendinizi tanıyın diye link bile veriyorum. Vatana millete hayırlı olsun.

7 yorum:

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Bu kadar olur, daha beş dakika önce anadan doğma mı sonradan olma mı salak olduğuma ilişkin bir post yapmıştım akabinde bu geldi. Bence seninle kafa kafaya yarışırız da ben kılpayı öne bile geçerim:)

Selen dedi ki...

Yeliz sen insanın ömrüne ömür katarsın desem...

Pusulasız Hayat Kitap Sesleri dedi ki...

Annelikte hwer şey mübahtır, salaklık denmez buna, annelik denir.
Amipli dizanteri hakında hiç bu kadar keyifli bir yazı okumamıştım. Çok yaşa e mi ?
Sevgiler ve geçmiş olsun :)

buğday taneleri dedi ki...

ofisteyim bide. gülmekten gözümden yaş geldi. yüz kaslarım kasılıp kaldı bir an. ofis arkadaşımın yazıyı tavsiye etmesi üzerine okudum. o olmasa okuyamam bu salak neye gülüyor derlerdi. gelen geçen demiştir de ;)

yeliz dedi ki...

@meral tqvsiye eden arkadasini tanir miyim acep? :)

@hayat izlerim & selen tesekkurler

@reyhan okudum :))) yok anam bizde bi kan bagi var kesin:)

Buket dedi ki...

yeliz merhaba, linki ben mi göremiyorum yoksa yok mu acaba??

yeliz dedi ki...

buket link kelimesinin uzerine gelince tikla cikiyor diger testler de cok eglenceli telefondan yapistirmayi beceremedim