9 Temmuz 2012 Pazartesi

Dumur diyalog #59

Göbeğini öpmeye çalışırken gıdıklanıp direnen anasına;


“CESUR OL ANNE!”

…….

Picasso ve At kuyruğu saçlı kızı okurken;

A: Tablo Picasso

Y: Picasso’nun adı Pablo annecim, tablo değil, senin adın Arca onun adı Pablo

A: Tablo işte, bak tablolar var burada

…….

7 aylık kuzeni Deniz’le biraz ilgilenmesi için rica ettikten sonra Deniz’i aldı karşısına uzun uzun konuştu, DVD’lerinden, oyuncaklarından bahsetti. Sonra sıkıldı;

“Ya Deniz hep bakıyorsun hep bakıyorsun, hiç konuşmuyorsun!”

…….

Komşu : Senin kardeşin var mı Arca?

A: Hayır ama istiyorum, yapmıyorlar.

8 yorum:

Canan dedi ki...

İnsanda önce ısırma sonra "ulen ısırırsam kimbilir nası bi laf yerim ondan" korkusu yaratan çocuk Arca :)Isırırım!!!

alev ertürk dedi ki...

bak istiyormuş yapıveerin annesi bi tane :))) ne olcak ki :))

Bizden dedi ki...

Arca'nın dialoglarına bayılıyorum,keyfim yoksa da beni güldürmeye yetiyor...

Gulcin dedi ki...

tablo picasso olmus be Arca supersin :)
denizle diyalogunuza da kusura bakmazsan koptum :)

Fatma dedi ki...

tablo picasso ses uyumu çok iyi olmuş Arca ve Arca'nın annesi lütfen biraz cesur ol bak Arca kardeş istiyor:)

CEREN dedi ki...

Günün çorbası'nı " Blogcu Anne " sayesinde keşfettim,her okuduğumda iyi ki yazmış,iyi ki Arca ve annesi ile tanışmışız diyorum..İzmir'in kadınları bir başka olur bunu biliyordum da , çocukları da bir başkaymış arkadaş..Arca tam ısırmalık vallahi :)

yeliz dedi ki...

@canan,
ısır ısır hiç ses etmez, alışkın o:)

@alev, tövbe tövbe:))

@gülçin; ben de koptum

@fadiş, bir tövbe sana bacım

@Ceren, blogcu anne Elif'e beni insanlara ulaştırdığı için ne kadar teşekkür etsem az:)
sevgiler

yeliz dedi ki...

@ bizden, çok sevindim, ne mutlu cüceye