29 Haziran 2012 Cuma

İç güveysinden hallice:(

Tek evladım ağzındaki yaralarla savaşıyor. Hiçbir şey yemiyor. Kelimenin tam anlamıyla yemiyor. Yiyemiyor. Semirsin diye aylarca uğraş, lokma gibi yap çocuğu şerefsiz virüsün biri gelsin telef etsin bebemin iştahını. Hadi hasızlık etmeyeyim iştah yerinde, yemek istiyor ama ağzına aldı mı başlıyor ağlamaya. Bugün artık Aptamil aldık. Zavallı yavrum bebekken anne sütünden pirzolaya direkt geçiş yaptığı için - hatta ikisini eş zamanlı götürdüğü içim - hiç aptamili tatmamıştı. Kısmat üç buçuk yaş civarınaymış:( Şırıngayla boğazından aşağı yolluyoruz, ağzındaki herşey dakikalarca ağlatıyor. 
An itibariyle...
Kendisini "hastalık perileri"nin varlığına inandırdım. Görünmez perilerle karadut şurubunu içmek üzere anlaşmaya varmıştık. Epey bir gözyaşıyla karadutu ağzına tıkıştırabildim. 
İlgisi dağılsın diye Şirinleri izliyor şimdi. Birazdan dondurma sözümü yerine getireceğim.

Ha bir de konuşmuyor. Allahım NEDEN sorusunu duymayı bu kadar özleyeceğimi katiyen düşünmezdim!!
Dediğim gibi Arca bu aralar "iç güveysinden hallice" :(


15 yorum:

meral dedi ki...

canım arcam,çok geömiş olsun sana:(((gıtsın artık o pis virusler...

Leylak Dalı dedi ki...

Ah kıyamam:(

laleninbahcesi dedi ki...

Yeliz, o kadar üzülüyorum ki, tez zamanda dumur diyaloglara kavuşmak istiyorum burada...

Fatma dedi ki...

Çok geçmiş olsun, tez iyileşsin inşallah, kara dut iyi gelecektir.

kuzunun annesi dedi ki...

kuzum kuzummmm

Adsız dedi ki...

Arada ağzına biraz bal verin ağzında kalsın arkasından su vermeyin faydasını göreceksiniz

Itır dedi ki...

Çok geçmiş olsun yaa..Ne pis bişeymiş bu! Benimkiler de sırayla ve sürekli hasta-ateşli..Bi gün yüzü göreydik artık..Kış bitti dedik, hastalık bitmedi..Yine de bu sizin virüs gerçekten en fenaymış..Tez geçsin inşallah...

Sessizce dedi ki...

geçmiş olsun Arca paşaya. tez vakitte iyileşir inşallah.

Sessizce dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
ayak izleri-sevgi dedi ki...

heyyy sana söylüyorum pis virüs çık çocuğumun vücüdündan.. geldiğin yere geri git..

msk dedi ki...

çok geçmiş olsun. Salgın var sanırım bizim yeğen liseye başlayacak onda da çıkmışya.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Kıyamam ya çok üzüldüm. 3 gün değil miydi bu virüsün hükmü...

Evren dedi ki...

Cok gecmis olsun, canim, kiyamam...

ZEYNEP dedi ki...

Çok geçmiş olsun Yeliz. Aynı virusu daha evden savali bir iki gun oldu bizim de.. En fenası da cidden yemek isteyip yiyememesi :( Agız acısına bu kadar aglanır mı diye dusunuyordum ama ardından aynı vırus beni de vurdu, agladıgı kadar var :( Cabucak iyilessin Arca kuzu..

Elif dedi ki...

kıyamam sana..çok üzüldüm çok :(