5 Mayıs 2012 Cumartesi

"küçük" deyip geçme!

Hangi rakının daha güzel olduğunu sormak için neredeyse İlker'i arayacaktık. İnsanın rakı kültürü olmayınca.... yaş üzüm mü ne? hah işte ondan bi küçük, iki kadın ... asmalımescitte ... bi küçük diyorum bitti!

"küçük" deyip geçme küçümseme! Rakı geçmişim birkaç kadehle sınırlıdır. Tuba'nın da öyle... Ama dün gece vurduk şişenin dibine. Küçük bir şişe ama bizim için büyük bir adım. Dün anladım ki kavun beyaz peynir rakı üçlüsü çok can kardeşmiş. Aynı bizim gibi:) Bize arkadaş oldular, bitiremeyiz dedik, paket yaptırır eve götürürüz dedik, derken bir baktık bitirmişiz.

Rakıdan sebep, saatler gece ikiyi gösterirken THY çağrı merkezini epeyce güldürdüm kanımca:) Benim kaydı dinler dinler gülerler artık.
Yatmadan önce yarınki uçağım için check in yaptırayım dedim, web sitesine girdim, değişiklik var, çağrı merkezini arayın diyor. Noluyo lan! Hemen aradım.

ÇM: Güney rüzgarları nedeniyle rötarların artmasına önlem olarak uçak bilgilerinizde düzenleme yapılmıştır.
Y: Yani?
ÇM: 16 olan uçağınız 17'ye alınmıştır.
Y: Bütün uçak mı?
ÇM: evet yeliz hanım
Y: Kim yaptı bunu?
ÇM: Biz yaptık yeliz hanım, onaylıyor musunuz?
Y: Onaylamasam ne olacak, uçağımı 16:00'ya alacak mısınız?
ÇM: Prosedür gereği sormam gerekiyor, onaylıyor musunuz?
Y: Bütün uçak mı dediniz? 17 mi oldu şimdi?
ÇM: Evet yeliz hanım, onaylıyor musunuz?
Y: Lodos diyorsunuz?
ÇM: Evet yeliz hanım, onaylıyor musunuz?

onayladım. Ne ne yapacaktım? Gelirken havada yaklaşık bir saat tur attık. Zavallı pilot bütün yol konuştu, adam resmen dert yandı. Bir de uzun uzun anlatıyor, dedim az sonra ağlayacak: "hmmm , ooofff işte uçağımız elimizde olmayan nedenlerden dolayı tur atmaktadır. tarifeli uçak da geç gelmişti zaten. bugünlerde böyle gecikmelerle çok karşılaşıyoruz. takribi .... saatte havalimanına inmiş olacağız..." ay içim kıyıldı, bi sus ya, bir şey okumaya çalışıyoruz. Ulen yakıt bitse ne halt edeceğiz diye düşünürken aynı saatlerde Samsun'dan gelen arkadaşlar da havada tur atmaktaymışlar ve onların yakıtı bitmiş! SAW'a inmişler, yakıt ikmali yapmışlar, geri dönüp inmişler.

İki saat kayıp bir kenara bu yakıt masrafları 100 milyon dolarları bulmuş. Sallamıyorum, burada yazıyor. Bir de demiş ki çözüm bulundu. Yürü git! THY rötar gözükmesin, ele güne karşı rezil olmasın diye uçak saatlerini değiştiriyor. Ben de yedim, çözümmüş. Ulen ben 1 saat (en az) geç gidiyor muyum? Gidiyorum. O halde benim için rötardır kardeşim. Ay çok gıcık oldum, rakı göbeğimi de alır giderim.

6 yorum:

annelikokulum dedi ki...

Sizi Yay burcu olduğunuzu ve Ayşe Arman tadında yazılar yazdığınızı düşünüyorum ne dersiniz.

Cebimdeki renkler dedi ki...

Yeliz ben artık seni okumadığım günü yaşanmamış mı saysam ? :)

Gulcin dedi ki...

yarasin yeliz bosver gerisini :)

Asortik Krep dedi ki...

İstanbul bu,içtirir adama.. Kadınlara da :) Yarasın ama,bizim yerimize de kadeh tokuştursaydın.. :))
ve yukarıdaki yorumlara katılıyorum:) Güzel yazıyorsun.

yeliz dedi ki...

hahah annelikokulum yok be ya ben hımbıl bir boğayım:) ama yükselen teraziden yırtıyorum kanımca:) ayşe arman mı ? yapma be :) sağolasın:)

hiç susmuyorum değil mi renklerim:))

sağolasın gülçinim yaradı vallaha

of asortik krebim çok teşekkürler

Adsız dedi ki...

ben 'bütün uçak'mı sorusuna koptum:)) bu ne biliyor musun bilinçaltın. yani bir kısmının değişmeme durumu varsa zorlayıp onla gitmeye çalıyorsun yani yarım uçak kalksa bineceksin, hemen iyi tamam değiştirin demek yok son ihtimali bile zorlama durumu, hemen ikna olmama, kafan güzelken bile otokontrolün devrede yani, faka basmamaya gayret ediyorsun.. mercan