25 Mayıs 2012 Cuma

Fakir ama gururlu bir çocuk vardı…

Arca ile günümüzün bir kısmı onun tarafından “sınırları genişletmeye çalışmak”, benim tarafımdan “sınırları net belirlemek” üzerine yapılan workshoplarla geçiyor.

Alınmaca gücenmece yok, herkes üzerine düşeni yapıyor.

O, sürekli deniyor, ben sürekli posta koyuyorum. Geçinip gidiyoruz.

Bunlar olağan şeyler…
Asıl komik olanı Arca feci gurur yapıyor.

Yemek konusu malum, yemeğini bitirmezse akşam çikolata meyve süt yok. Aç yatar. Ama her seferinde deniyor. Geçen yine yemeğini bitirmediği halde çikolata yemek istedi.

A: Yiycem!

Y: Çikolata yemek yok.

A: Yiycem!

Y: Konu kapanmıştır, ısrar edersen yarın yemeğini de yesen çikolata vermem.

A: (Elindeki çikolatayı elime tutuşturup) al bunu al al yemicem zaten. Zaten çikolata yemek istemiyorum!

Başka bir gün şu salondaki minderleri yere atma mevzusu epey karmaşıklaştı. Birkaç defa deldirdim ya, sürekli başa dönüyoruz. Yine benzer bir çekişmeden sonra “istemiyorum zaten, istemiyorum minderlerle oynamak! Ben arabalarımla oynuycam!”

İşte böyle… bir zamanlar fakir ama gururlu bir cüce vardı, o cüce yasaklara, sınırlara çattı mı, isyan eder, baktı olmuyor “ben zaten istemiyordum ki … “ ayaklarına gururunu da alır, çeker giderdi. HIH!



5 yorum:

firdevs dedi ki...

Sevsinler gururunu :p

Leylak Dalı dedi ki...

Kovulmadı ki çocuk, istifa etti:))

nil dedi ki...

Kısaca önce gururla başlıyor sonra tepene atıyor,şimdiden gardını al derim:))) bir ara anlatırım yaşadığımı :))

meltem dedi ki...

Yeliz,

daha once de yazmistim Subat 2009 modeller boyle oluyor galiba. Okuyunca iste Idil dedim. Once vurgulu haaayir itirazlariyla anneyi test ettikten sonra zaten ben onu istemiyordum ki, yapmayacaktim ki gibi cevaplar yapistiriliyor. Operim Arca kuzuyu.
Meltem

Gulcin dedi ki...

Yeliz bize Arca yaz biraz ya ne olursun.
Ayni ben sonsuz inat! ben de oyle yapardim essek kadarken bile. Zaten ben istemiyorum der doner giderdim. Ama arcayi bir gordugumde anlatayim bu taktik uzun vadede hic karli degil! yemediginle oynamadiginla kaliyorsun :)