2 Nisan 2012 Pazartesi

Bu ne be! Başlarım sinüzitine!

Var ya bilsem direkt ameliyat talep ederdim. Kesin çözüm! Bak bakalım bir daha oluyor mu! Ameliyata girmişken koca burnumu da hokka burun yaptın mıydı ohhh sen rahat ben rahat.


Sinüzit diyorum, kusacağım diyorum. Ben Arca’ya hamileyken bu kadar midem bulanmadı be! Yediğim ne varsa kursağımda böh desem çıkaracağım!
Doktor uyarmıştı, bu ilaç biraz mide bulantısı yapar kahvaltıdan sonra iç demişti. Ama sabah bulantısı kıvamında olacağından bahsetmemişti. Yapılır mı lan bu bana? Bir de mide bulantısını geçirecek bir ilaç versene be kadın, hekim değil misin! Hipokrata ettiğin yeminler nerde?

Bir de bir kit önerdi, çok affedersin burnunun bir yerinden pompalıyorsun suyu diğer tarafından çıkıyor. Çok direndim ama olacak gibi değil, rahatlarsın dedi, kullandım. Östaki borusunu elime alacağım yakındır.

Bonus kafama bakıp “saçlarınızı mutlaka kurutun” önerisinde de bulunmuştu. O bakışı anladım ben, kesin “bu kadında bu saç oldukça daha çok gelir gider” bakışıydı o.

Yok yok ameliyat benim için kesin çözüm, şeytan diyor ki; yat neşterin altına bitir işi, hem burun estetiğini de aradan çıkar! bu ne be!

4 yorum:

Gulcin dedi ki...

yeliz sorma sabah yazi yazarken aklima senin yazdigin bir cumle geldi. Orta yasa gelmeden blog yazmayi birakmaliyim habire suram agriyor buram agriyor yazavagim demistin ya. Ben aynen oyleyim bu ara. Aglama duvarina dondu blog. Evde ikimizin birden saglam oldugunu gorek insalla. neyse ki ufak seyler dkomik geliyor yani ne defoluymusum yahu hep hastayim hep hasta :)

gülcan dedi ki...

Yeliz Hanım aynı sorun eşimde de vardı kendisi dalışa başladı bigün sinüsler boşaldı dalışta çıktığı zaman ohh be dünya varmış dedi isterseniz dalın eşime demişti doktor

Adsız dedi ki...

5 yaşından beri 23 yıldır sinüzit olan biri olarak şunu söyleyebilirim ameliyat kesin çözüm değil.. yani 1-2 sene sonra tekrarlayabiliyor. ayrıca damla, sprey vb. geçici çözümler. sakın acıkavun falan deneme kör olan var çok tehlikeli bişey. ama gülcan hanımında söylediği gibi en iyisi deniz suyu. yazın bol bol çekeceksin deniz suyunu, yanacak burnun, ağzın, gözün ama sonrası mis gibi kışı geçirisin benim 20 yılda öğrendiğim budur. zonklama ve başağrısınada melisa yağıyla ovduracaksın başını :)) mercan

yeliz dedi ki...

of gülçin sana da çok geçmiş olsun:(

evet gülcan doğru bana da öyle birşeyler dedi, sen deyince hatırladım. bol bol dip dalmaca o halde:)

of be mercan çok geçmiş olsun. Of meret de geçmiyor işte!