25 Mart 2012 Pazar

Ortadoğu ve Balkanların ... (1)

... hızlı gözlük seçeniyim, bu kategorideki birinciliği kimseye bırakmam.

Saatler ileri alındı, artık sabah ve akşam güneşe karşı araba kullanmak zorundayım. Malum güneş gözlüğü de kayıp... Canına yandığımın Tom Ford'u, nerelerdesin emektarım?
Neyse hafta sonu mutlaka gözlük almam lazım. Cumartesi Arca öğle uykusunu, bünyeye fazlasıyla aldığı tutkalın etkisiyle epey abarttı. Uyanınca da bir türlü dışarı çıkmaya ikna olmadı. İlker'i aradım. Pazar gözlük bakar mıyız birlikte diye. O şehirdışı planı yapmış, kaldım döt gibi! Annesini aradı, İlknurdaymış hızır gibi yetişti ama Karşıyakaya gidecek. 45 dakikam var. Atladım arabaya, pek tabii Güzelyalıda trafik sıkışık, park yeri bulana madalya takıyorlar. Arabalar iki sıra dörtlülerini yakmış, akşam alışverişinde.

Arka sokaklara bıraktım, koşuyorum. Gören de acilde hastam var sanacak, güneş gözlüğü desem dötüyle gülecek. Vardım gözlükçüye. Neyse ki tanıdıklar, halden anlıyorlar. Açık açık konuştum. "hızlı seçim yapmam lazım, bütçem kısıtlı, zaten numaralıyı alalı daha iki hafta oldu, bir tarafımda patladı, bir zahmet az geçirelim bütçeye"

10 dakika... seçmek, beğenmek, pazarlık... ödeme bile bir o kadar sürdü, kredi kartından çekerken. Kaptım gözlüğü, maraton koşusuna devam. Akşam 5 civarı Göztepe dolaylarında ayakları kıçına değe değe eve yetişmeye çalışan kasın bendim!

Tam 45 dakikada evdeydim!

2011 modelmiş, fiyatı daha uyguna geldi. Ben 2007 model Tom Ford'umu daha 10 sene kullanırdım, valla hiç öyle 2012 modeli olacak kaprisi yapamam. İlkere telefonda etiket fiyatını söyledim. Evin cimrisi ben olduğum için o fiyata almış olabileceğime inanmadı. Coco dedim Chanel dedim, yok dedi seni kesseler almazsın. Kocam diye demiyorum çözmüş beni:P
Kendim fotoğrafını çekmeye üşendim, web'ten buldum, işte budur yeni yol arkadaşım:)


7 yorum:

a_y_s_e dedi ki...

chaneliydi raybaniydi, bunlar evladiyelik azizim...

laleninbahcesi dedi ki...

Güle güle kullan Yeliz. Ben de gözlüğümü 10 yıl önce kaybetmiştim ayıptır söylemesi. Neyse ki dooom günüm yakındı da Zuz'a oldu olan. Bu gözlükler evladiyelik. Pahalı diyenlere al güneşe bak diyordum:))

AİLENDE Kİ HERKESE SELAM SEVGİ

kuzunun annesi dedi ki...

Güle güle kullan, ama kullan kaybetme artık:))

firdevs dedi ki...

ben de gecenlerde buna benzer bir model aldim . inan alirken de sen aklimdan gectin :))))

tepe tepe kullan :)

Elif dedi ki...

Yeliz'im,güle güle kullan

Fikriye Filtresiz dedi ki...

Güle güle ve dikkatli kullan:))

Adsız dedi ki...

çok güzelmiş güle güle kullan mercan.. yanındaki fiyonk detayı süper.. mercan