27 Mart 2012 Salı

"çok çalışmam lazım çoookk"

"Pazar günü toplandık gittik yazlığa. Çalıştırdı bunlar beni hem de çok pis çalıştırdılar.

Elime bir çomak verdiler, toprakları eşelettiler, solucan bul dediler. Burnuma kadar toprağın içine girdim bulamadım. Sonra beton parçalarını topla dediler. Topla topla bitmedi! Bir kuru kahvaltıya anamı ağlattınız allahsızlar!

Babam hadi neyse yine benimle çalıştı filan ama o Deniz bebek bütün gün uyudu. Oynatmayacağım onu bu bahçede! Karış karış emeğim var kardeşim. Sonra annem olacak kadın ha boyna fotoğraf çekti. Bir el atmadı, bütün iş bana kaldı.



Allahtan sonra anneannemin yazlığına gittik de karnımızı doyurdu, yoksa aç biilaç eve götüreceklerdi beni hainler!"

3 yorum:

Tarkanın Annesi dedi ki...

offf ne gaddarsınız be:)

laleninbahcesi dedi ki...

olmaz , bunların yasalardan haberi yok...Bi kere annen sen çalışırken resmini çekerek resmen sana mobbing yapmış:)

ve hayat gerçekten de adil değil:)

Seyhan Günay Kaya dedi ki...

:)) yerler o küçük elleri