19 Mart 2012 Pazartesi

Büyü len artık!

Sana diyorum yer cücesi, büyü de karşılıklı mantıklı sohbetler edelim. İnadın bir kurusun, bir insan ol, bir kalıbının adamı ol yav!


Başlayacağım senin balık yemem ayaklarına! Ulen daha konuşamıyordun 350 gr çipurayı götürüyordun şuursuz! Şimdi mi tuttu burun kıvırmacılığın! Ah ulen büyü len artık! Büyü de iki tek atalım balığın yanında, bak bakalım o zaman “ben balık sevmiyom” diyor musun!

Diyordum…
Çok değil daha birkaç hafta önce bir an önce büyüsün diyordum.

İlker bana “saçmalama, çok ararız sonra bugünleri” diye ayar çekiyordu, hatta “sus ağzından yel alsın” ültimatomlarımın arasında “hiç büyümese hep böyle kalsa” diye temennide bulunuyordu.

Büyüdüğünü fark ettiğimde içimin bu kadar burkulacağını tahmin etmemiştim.

3 yaşla mı alakalı bilmiyorum. Zira ben “terrible 2”an sonra “horrible 3”ye hazırlıklıyım, ve hatta “fucking 4” için ciddi projelerim var.

Çok değil birkaç gün öncesine kadar ışıkları açmak için taburesi sürekli elindeydi. Dün bir baktım, parmak ucuna yükselip ışıkları kendisi kapatıyor. Evet, sadece kapatıyor, açması için zıplaması gerek, zıplamıyor. Ve onun ışık kapatması o kadar harika bir şey ki hiçbirimizin açmasına izin vermiyor, terör estiriyor.

Büyü len adam gibi büyü!

Büyü de açmayı da bir öğreniver! Ev zifiri karanlık, oturuyoruz öyle!

8 yorum:

minikkus dedi ki...

aahaha fucking4 ü heycanlan bekliyorum, çok heycanlı olcak gibi görüküyo :P
yakında her biseyini ona yaptırmaya başlarsınız ev içi getir götür işlerinde. ben mesela bazen o kadar istiyorumki kedimin söylediklerimi anlayıp istedigimi getirmesini. misal ikili koltukta yatarken kanal degistirmek istiyorum ama kumanda diger ikili koltukta. üstelik de kumandayı alabilmek icin sıcacık battaniyemin altından çıkmam gerekiyo.. işte o durumlar için kullanabilirsin onu, eğit ve meyvelerini ye hhehehe :)))
öperim ikinizi de ben yaa çok güldüm ^,^

Evrim dedi ki...

Bizim elektrik düğmeleri çok alçak olduğundan kelli çoook uzun zamandır açılıyor ve kapanıyor. Biz de bundan şikayetçiyiz efenim. Gecenin bir körü yatağından kalkıp bizim odaya gelerek şırakdanak o lambaları açmıyor mu! Hem de spot lamba! Gün ışığı ile karşılaşmış vampir gibi oluyoruz gece gece :)

Asıl mevzuya gelirsek annem büyüdükçe dertleriniz de büyüdü, bu günlerini çok arasın diyor seninle benzer cümleleri kurduğumda.

laleninbahcesi dedi ki...

kızlar küçükken, çok ararsın bu günleri diyenlere diyorum ki; hiç de bile:)

Adsız dedi ki...

Özellikle çalışan anneler bir an önce çocuk büyüsün, kreş, bakıcı bitsin ister ama inanın o küçücük size bağımlı ve heranişten dönüp size sarılmak için bekleyen bücürleri çok ararsınız çok özlersinin bence bugünün kıymetini bilin, ne kadar çok vakit geçirebilirseniz geçirin zaman çok hızlı geçiyor, okul mezuniyet iş eş sorunları başlıyor inanın bu yazımı dün gibi hatırlayacaksınız oğlunuz çok çabuk büyüyüpte yuvadan ayrılma vakti geldiğinde....

Özge dedi ki...

çok güldümmm hala gülüyorumm bu posta:)))))

büyü arcam büyüde görsün anacığın veryveryveryvery fucking7”leri 8”leri 9”ları..

yeliz dedi ki...

minikkuş çocukken ben de getir götür yapardım. Arca'yı bakkal göndereceğim günü iple çekiyorum:)

hahah evrim spot lamba çok fena be, kıyamam:(

aranmıyor değil mi lale ablacım, umarım aramayız her dönemi ayrı severiz:)

çalışan anne için daha çabuk geçiyor zaman, haklısınız. umarım her yaşı ayrı güzel geçer hiç eskileri özlemeden yaşarız

özge ay bunun 7-8-18.... var di mi? emekli olamayacağız değl mi?

enigma maya dedi ki...

Oğlum 24 aylık ben hala azimle emziriyorum.Geçen hafta 2 yaş kontrolü için dr'a götürdüğümüzde artık sütten kesebilirsiniz dedi.Bir sevindim bir sevindim o an. Zira migrenim var parol, minoset bir halta yaramıyor. Apranaxlarımı özledim. Akşam konuşuyoruz eşimle, iyi sütten kesince içmeye gideriz, şöyle yaparız böyle yaparız. Bak büyüdü artık emzirme dönemi bile geçti diyiverince ben başladım ağlamaya Artık bebek değil büyüdü gitti diye. Meğer ben pek bi severmişim emzirmeyi.Öyle büyüdü artık memeye ihtiyacı yok filan, sanki bana artık ihtiyacı kalmamış, askere gidiyor, evleniyor Allam durduramıyorum kendimi. Ne acayip bişi annelik kim kime daha bağımlı bilemedim:)

Özge dedi ki...

yeliz emin ol bunun 32si bile var:)