8 Mart 2012 Perşembe

“Bu seni kızdırıyor mu?”


Geçen hafta sonu, en sevdiği yemekle oynamak suretiyle (bir et parçasını 45 dakika yanağı ile dişleri arasında tuttu, yutmadı) anasını ziyadesiyle yoran bebeme kararımı uygulayacağımı bildirdim: “yatıncaya kadar hiçbir şey yemek yok. Süt yok.” Ayrıca yemeğini bitirmemiş olduğu için Mamutlu filmi (Ice Age) izlemek yok.


Misilleme konusunda gecikmedi ve küçük çantamı elinde sallayıp fırlatarak kararıma karşılık verdi. Birkaç defa uyardım, dinlemedi. (oynaması sorun değil de metal bir aksesuarı var kafasını gözünü yaracak cücenin haberi yok!)

Akşamın kalanında kendisi ile ilgilenmeyeceğimi bildirdim, oralı olmadı, reaksiyonu yineledi. Ben de sakince kalktım, seçimi için kendisini kutladım, akşamın geri kalanında kendisi ile ilgilenmeyecektim.

Peşimden geldi. Konuyu irdelemek üzere tarafsız bir mekan belirledik, cücenin yatağı. Önden gitti kös kös. Ben arkasından. Karşılıklı oturduk.

Y: Arca, ben niçin kızdım, düşündün mü?

A: Çantayı attığım için?

Y : Başka?

A: Yemeği yutmadığım için?

Y: Doğru. Sen benim lafımı dinlemediğinde ben kızıyorum ve geriliyorum. Sonrasında seninle ilgilenmek istemiyorum, oynamak istemiyorum. Benim kızacağım şeyler yapmak yok, anladın mı?

El sıkıştık, anlaştık, öpüştük.

Birkaç dakika sonra, yatakta zıplamaya başladı ve hemen bana dönüp : “bu seni kızdırıyor mu?”

“Yok annecim, ama dikkat et, olur mu?”

Yine birkaç dakika sonra atakta boğuşuyoruz, kafasını yastığa gömmüş, konuşuyor ama anlaşılmıyor. “Annecim anlamıyorum, ne diyorsun?” diye soruyorum. O bana dönüp yine ; “bu seni kızdırıyor mu?”

O gün bugündür olayımız bu!

Yaramazlık olduğundan tam emin olmadığı bir halt yiyor ve dönüp soruyor : “bu seni kızdırıyor mu?”

hey allahım bu veledi sana havale ediyorum!

11 yorum:

BALLI LOKMAM dedi ki...

ama haklı çocuk önceden kestiremiyor soruyor kızdırıyormu diye:))))

laleninbahcesi dedi ki...

e daha ne yapsın Aslanım Arca Yeliz...sana da yeranılmıyo ki... kızarsan yapmayacak işte ...

Fatma dedi ki...

Çok tatlı ya, maşallah Arca'ya:)

Gulcin dedi ki...

ah Arca ya. ama napsin yeliz bak cabaliyor cocuk buluyor nelere kiziyorsunuz. Supersin Arca!
Kasintilar da bitmistir umarim da rahatlamissindir

Esra dedi ki...

Ben bu sorunun üstüne, kızsam bile yumuşardım herhalde :)
Yalnız dikkat etmek lazım tabi, bazen 'evet' cevabını aldıklarında inadına yapıyorlar bile bile.
Pek tatlı fotoğrafta yine.

yeliz dedi ki...

ballı lokmam ben biliyorum onun niyetini, kızdırmıyor dedirtmeye çalışıyor:)

Lale ablacım yapar o kızıyorm dersem daha bi fena yapar:)

"sağol Fadiş teyzecim öperim deniz kardeşimi"

Bitti Gülçincim allahtan bitti ama evde duraktan daral geldi çocuğa

Aynen Esra resmen yumoşla yıkanmış gibi oluyorum:)

minikkus dedi ki...

ahahahah büyük insan gibi yaaaa:) bu seni kızdırıyo mu? :))
erkek cocuklardaki bu gereksiz hiperaktifligi ben de anlamıyorum. hani sorsan cocuk yapmışlıgım da yok ama kuzenlerimden biliyorum, sürekli bi enerji patlaması yaşıyolar. zaten seninkinin gözlerden de okunuyo fel fecr okudugu heehhe:))
oğluşunu yanaklarından sıksam bu seni kızdırır mı? :))

ayak izleri-sevgi dedi ki...

çok zekice bir davranış.. kutlamak istiyorum arcayı..

yeliz dedi ki...

ne demek minikkuşum eti senin kemiği benim:)

Arca ellerinden öper Sevgicim:)

alev ertürk dedi ki...

çok tatlı yaaaaaaaaaa yerim ben bu sıpayı :))) bizde de bu günlerde ne söylersem tersini yapma durumu mevcut bakalım sonumuz ne olcak :(

Evren dedi ki...

Ah Arca ah, sen yok musun sen, sen ne yamansın sen :)