21 Mart 2012 Çarşamba

Bahar gelmiş haberim yok!

Evden çıkıp arabaya binen, ofiste inip, bütün gün gün yüzü görmeyen, akşam yine arabaya binip eve dönen kişi baharın geldiğini nasıl anlar?
a. google'ın sayfasından
b. Otoyolun kenarında açmış papatyalardan
c. yol kenarında çağla bademcilerin türemesinden
d. Otoyolun en rüzgar alan yerlerine tırmanmış uçurtma uçuran çocuklardan
e. İşten çıktığında artık karanlık olmamasından



CEVAP: HEPSİ!!

Acınası halim "ay çok yoğunum" konulu post için çok vurucu oldu değil mi?
Yazık ki böyle...

Eskiden olsa yukarıdaki maddelere "blogları" da eklerdim. Herkes kimbilir ne güzel anlatmıştır baharı.
Lakin ben daha kendi postlarıma gelen yorumlara yanıt veremiyorum, komşulara uğramak ne mümkün!

Hala acımadınız mı halime?

Peki hiç bir fedakarlıktan kaçmayarak bu dar zamanımda bir örnek daha veriyorum:
Kitap : Yüzyıllık yalnızlık
Bir buçuk aydan fazla zamandır sadece gece uyumadan önce (uyuyakalmadıysam tabii) birkaç sayfa okunarak yarısına gelinebildi. Diğer yarısı için de bu kadar zaman geçse bu kadar keyif aldığıım bir kitabı 3 ay gibi bir sürede okumuş olacağım, bu da benim standartlarımda son derece acınası bir durum!

Şimdi tamam mı oldu mu?

Olmadı mı?

Temiz hava istiyorum
Piknik yapmak istiyorum
Papatya toplamak istiyorum
Uçurtma uçuramam, uşranları seyretmek istiyorum
Kordon'da açık havada iki bira yuvarlamak istiyorum
Yazlıkta mangal, sahilde yürüyüş, evde ayağımı uzatıp kitap okuyabilmek istiyorum

Oldu değil mi? Acıların çocuğuyum değil mi?

Acınası halime on üzerinden not vermek serbest, şevkat, teselli yüklü cümleler serbest.
Baharı bekleyen kumrular gibi şarkısını mırıldanmak yasak!

11 yorum:

Gulcin dedi ki...

vallaha patronuna okut izin veror sana yeliz o kadar :)
cagla cikmis da aci daha yenmez :)
of sorma bu baharda ofiste olma hissi cok fena :(

Gulcin dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

cok fazla abartiyorsunuz, normal calisan kadin anne durumlari iste, biraz gercekci olun lutfen.

Fatma dedi ki...

Ben baharın geldiğini en çok bu pazar anladım güneş öyle güzel ısıttı ki içimizi:) Şu anda bu yorumu yazarken belirtmeden geçemeyeceğim, baharı resmen başlattım yarım kollu tişört giydim:)
Not: İçmesen de kahve kaçamaklarına fırsat buldukça devam et, biraz dolaş gel:)

Adsız dedi ki...

Yeliz haklısın 'gün yüzü görmedim' dedikleri bu işte. Aynen ya geçen gün bankada işim vardı öğlen yarım saat izin aldım, sırada beklerken dedimki kendime güneşi görmek ne güzelmiş, insanlar cıvıl cıvıl dışarda dolaşıyor. Gündüz dışarda dolaşmak ne büyük lüks..
Bu arada gerçekçi olun diyen adsız kim acaba?? Ben seni hayatımın gerçekleriyle yüzleştirirsem bir daha normal olamayabilirsin ama :)) mercan

Hatice ST dedi ki...

öğlen araları akç gel forum bornovaya... starbucks ta otur bi kahve iç, gerçi sen tschiboyu tercih edersin ama oranın dış mekanı yok ( arada içersen bişey olmaz :) iki dolan... iyi gelecektir eminim... abartıyorsun diyen adsıza da abartılı bir şaplak gönderiyorum.. kikikikiik

Nil dedi ki...

körler sağırlar birbirini ağırlar.

Müjgan dedi ki...

Ben baharın geldiğini sabah işe giderken,içime çektiğim mis gibi bahar kokusundan anlıyorum :) ve ne tesadüftür ki,aynı şeyleri istiyoruz :) baharın geldiğini anladığımdan beri "piknik,piknik" diye deliriyorum,doğaya karışmak istiyorum... h.sonu ev temizle,kızı kursa götür,misafir ağırla vs. derken geçip gidiyor :( ama kısmetse haftaya Emirgan Korusu'na kaçıcam kafaya koydum :) tabi ufaklık hastalanmazsa,büyük kızın tiyatro provası olmazsa,evden sağ salim çıkabilirsek :))

yeliz dedi ki...

Gülçin,
bu aralar bir gün bahar izni almalıyım iyi akıl ettin. Bence çok gerekli bir izin, acaiyip motivasyon olur:)

sevgili adsız,
satırlarımın noktası virgülüne kadar "gerçekçiyim":) ki gerçekçi olmak gibi bir misyonum da yokken üstelik. anlatımım abartılı eldiyse de takma be relax... hepimizin kaderi:)
sevgiler

Vay Fadiş süpersin:) yok benim kısa kol için 1-2 haftam var daha:) an itibari ile kazak giyiyorum hala:(

o öğlen araları kaçamaklarını ben de seviyorum mercanım:)

Hatice benim de reçetem bu, haftada bir forum kaçamağı yapmalı:) bu hafta yapmamışım bünyem yadırgamış olacak üstüne güneş üstüne bahar:)

Nilhan, anlamadım bacım? körler derken?

Ay Müjgan, senin durumun benden beter, vallahi sustum, kolay gelsin arkadaşım:)

ÇokBilmiş dedi ki...

Ben baharın geldiğini bir de kızların kısalan etek boylarından anlıyorum :)

Evren dedi ki...

Yüzyıllık Yalnızlık'ı ne sevmiştim, aylarca aklımdan çıkmamıştı. Şimdi anladım gerçekten halini. Bizde de aynı haller, aynı durumlar, ah, aaah. Yalnız ben bir de öğrenciyim, bu Adsız arkadaş beni fena paylayacak sanırsam :)