17 Şubat 2012 Cuma

Yoğun istek üzerine....


Jennifer'ı sevdiğimi söylemiş miydim? Evet kendisini acayip sevimli bulurum.
Herkesler saç modelimi merak edince, Antalya'da olduğumdan dolayı fotoğraf filan da çekme imkanım olmadığı için (telefondan kendimi çektim, bir tarafıma benzedi, kocaman bir burnum korkunç bir profilim var - dolayısı ile göz zevkimizi bozmanın alemi yok!) Pinterest'ten hair cut diye taratınca Jennifer'ı yakaladım.

Model işte aynen böyle... Aslında daha kısa olmalı ama yemedi ilk seferden o kadar kırpılmayı, kanımca Jennifer da kıyamamış güzel saçlarına.

Bu arada Pinterest bence şahane bir sosyal paylaşım şeysi... Ciddiyim, bir başladın mı kurcalamaya, sonu gelmiyor. Bu aralar yeni oda ve balkon fikirlerine şiddetle ihtiyaç duyduğumdan boş zamanlarımda soluğu Pinterest'te alıyorum. Herkesler fotoğraf koyuyor, sen de beğendiklerini alıp kendi mantar panona raptiyeliyorsun. Like, like, like....

Bu arada an itibari ile korkunç internet bağlantısı olan bir otelde bayi toplantısındayım. İnternet sadece yatağın ucunda oturursan mevcut. Hafif kaydığın an bağlantı kopuyor.

Arca'ya anlattım, iki gece yokum, haberin olsun dedim. "Gidebilirsin, izin veriyorum" dedi. Hey allam ne günlere kaldık.

Daldan dala postumu burada noktalarken küçüklerin gözlerinden büyüklerin ellerinden öperim.

4 yorum:

sinem dedi ki...

çok güzel olmuş saçınız. sadece şunu merak ettim saçlarınız doğal halindeyken yani kıvırcıkken nasıl kullanıyorsunuz. bildiğim kadarıyla kıvırcıksınız. bende bir kıvırcık olarak 5 yılda bir saçlarımı kestirmeye cesaret edebiliyorum ve bir türlü model bulamıyorum

Deli Anne dedi ki...

saçın biçimid e böyle mi peki? ya rengi? daha daha :) güzel model ama..

Cebimdeki renkler dedi ki...

Vay demek buralardasın, keşke fırsat olsa da tanışsak :))

yeliz dedi ki...

merhaba sinem,
cevap geç oldu kusura bakma. kıvırcıkken de rahat ve hatta daha güzel bile görünüyor. İyice kabartıyorum, köpük veya jöle olabilir. saç kurutma makinasıyla iyice kurutuyorum. Arkadaşım Aslının bir önerisi var, saçın ayrım yerine fön tut diyor, sonra sprey, daha düzgün duruyor cidden. ben de 5 senede bir saçlarımı kestiririm sonra da hemen pişman olurum ama artık sürekli katlı kesimden sıkılmıştım, değiiklik oldu:)

Deli annem, saç biçimi tamamen aynı, renk de hemen hemen aynı.

ah cebim otelden burnumu çıkaramadım maalesef:( inşallah tatile filan geldiğimde görüşürüz:)