6 Şubat 2012 Pazartesi

Biyoloji ilmine gönül vermiş bir cüce

Gün geçmiyor ki yer cücesi yeni icatlar çıkarmasın. Bu aralar biyolojiye sarmış olacak, ciddi bilgi paylaşımlarında bulunuyor.

"Bu yediklerimiz karnımızda karışıyor sonra kaka oluyor, popomuzdan çıkıyor" - sindirimin temelini çözmüş. Bu cümleleri nereden kapmış olduğu aşikar... Tübitak'ın "vücudumuz" kitabı, bir ara elimizden düşürmüyorduk.

İçselleştirmiş bebem :P

Ama asıl çiş konusunda söyledikleri dumura uğrattı. Olayın faili olduğuna kesin gözüyle baktığım İlker de "hayır ben öğretmedim, benden duymadı" diye kesin bir dille açıklama yaptığından, faili meçhul izahatlar kategorisinde  yerini aldı.

Koşa koşa çişe gittiğimiz o gün, işerken profesör doktor Arca cücesi aynen şöyle buyurdu,

"Annem pipilerin içinde sabitleyiciler var. "

Hönk! Sabitleyici ne lan?
.... demedim tabii, cool anne ayaklarına ipucu toplamaya karar verdim.

"peki bu sabitleyiciler ne yapıyorlar?"
"Çişi sabitliyorlar.Çişimizi tutabiliyoruz."

8 yorum:

flzpink dedi ki...

Hahaa sabitleyici ha, çok tatlı :)
Benim kızım da kaka işinde zorlanınca poposunun tıkandığını düşünüyor :)

Fikriye Filtresiz dedi ki...

:)))) Ay ne güldüm. Zamanı gelince o sabitleyicileri doğru kullanmayı da öğrenir inşallah:))

Elif dedi ki...

Bilmiş cüce seni :)

banushka dedi ki...

sabitleyici ya... komik misin Arca :)
Yeliz, bu arada google reader'da tam metin izleyebilmeyi açsan keşke; çoğu zaman yazma hızına yetişemiyorum senin... atlamadan okuyabilir oluruz :)

Unknown dedi ki...

Ya sen tatlı bıdık mısın Arca kuzusu? O ne ya, sabah sabah beni de dumura sevketti valla. "Sabitleyici", hönk!

elcince dedi ki...

çok iyi yaa bayılıyorum bu Arca cücesine takip etmeden duramıyorum!!

Özge dedi ki...

:)))))))))))))) allahımmmmm

yeliz dedi ki...

flzpink, doğru ama tıkanıyor işte... bunlar ilmi çözmüş yeminlen:)

alışveriş danışmanım puhhahaha şeklinde koptum. çok art niyetlisin, çişten bahsediyor halbuki çocuk:)))

Elifim:)

Banucum haklısın aslında biriktirip okuyanlardan bu talebi çok alıyorum. böyle sayfada başlık olayını seviyoru ama readerda tüm yazı nasıl çıkıyor bir öğrenmem lazım.

dağlar kızı, çok pis çiş sabitlnir::=)

elcince, özge:)