14 Şubat 2012 Salı

And the winner is...

Harika yorumlar geldi : ) sevdim ben bu işi...

Yoğunluktan explorer'ın e'sini görmedim şerefsizim! Akşamı etmişim.
"Köpek gibi" çalışıyorum dediydim ya yok "öküz gibi" olarak değiştiriyorum.

Herkesi tek tek öpüjem, tahminler çoğunlukla doğru!
(Bu arada Arca'ya talepler gelmiş ama bizim oğlan bu aralar pek uyuz, kimselere öptürmüyor, onun adına söz veremeyeceğim...)
Bizim Arca cücesi katıksız manyak yeminle! Pazar günü maaile pazara gidelim dedik, bizim oğlanın görüş alanına mayoları girdi. Tuttu bırakmıyor, bir süre dil döktük, sonra amaannnn...

Tek şart mayoları kaybederse yenisini almak yok, dönüp aramak yok. Sahip çıkarsan yanında götürebilirsin dedik. Genelde gezmeye çıkarken sırayla peluş hayvanlarını çıkarır. Birini seçtikten sonra dönüp diğerlerine "yarın da sizi götürürüm" der. Bu defa tercihini mayodan kullandı, ne yapalım canı sağolsun.

Elinde mayolarla kış vakti pazarda gezerken komik görüntüler çıktı ortaya.

Bu arada kakaolu süt içmek için bile elinden bırakmadı mayoları, elimizi bile tutmadı, ama kaybetmedi de... Döndüğümüzde yerine koydu, hayatına devam etti. Diyorum işte manyak :)) Neyse giyip de mayoyla dolaşacağım diye tutturmadı, buna da şükür...

2 yorum:

ayak izleri-sevgi dedi ki...

:)) ama çok şeker bi deli...bu muckk ona..

ayak izleri-sevgi dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.