11 Ocak 2012 Çarşamba

Ruhumu bir lezzete sattım!

Ülker ürünlerini eve sokmuyorum. Kendimce bir protesto yöntemi bu… Tabii Ülker bu duruma “çok da tın” diyerek omuz silkebilir, ben de kendisine iade ederim aynı eylemi. "Dağ dağa küsmüş.." şeklinde takılırız. Ancak bir ürünü var ki muadili yok diyet atıştırmalıklar pazarında.


K bar! Yav sen 90 kalorinin içine nasıl bir lezzet sığdırmışsın öyle kardeşim! Vişnelisini yedim, bayıldım, şeftalili de olur, açken iyi gider. Az önce çikolatalısını da denedim, notumu verdim. İnsan olgunluk gösterecek, ruhunu bir lezzete satıyorsa itiraf edecek, şapkasını çıkaracak. Hele ki karşılığında aldığı pek cüzi bir miktar kalori ise, saygı gösterecek.

Bir dönem marketlerde bulamadık, fena halde depresyona girdik. Derken İlker bensiz bir markete gittiğinde almış, arabasında saklamış. Bir bindim arabaya bir market torbası bunlardan! Önce fırça attım, insan yarısını karısıyla paylaşır diye, sonra da bir tanesi cebime attım çaktırmadan.


Beni yoldan çıkaran, yolumdan döndüren bu meret ile tanıştıran muhterem kocamın gözlerinden öperim!

Bu satırları okuyan sayın Ülker yetkilisine not: hiç ısrar etmeyiniz bedava bir koli k bar teklifinizi kabul edemeyeceğim. Ben temiz duygularla paylaştım, katiyen reklam amaçlı bir post değildi... Yan cebime yan cebime:P

5 yorum:

nil dedi ki...

aynı protestodayım ama dün ilk kez büyük boy hanımeller yedim, yok böyle birşey,eti diye nette aradık ülker çıktı.Arkadaşım kavanozda 2 haftadır tutuyormuş, ev kurabiyesi gibi,aynı şeyi düşündüm gideyim alayım, bir kereden bişiy olmaz diyerek:P amaaaan satılan ruh geri alınır mı acep,ne de olsa din kardeşiyiz olmaz bişiy olmaz :)))

İpek dedi ki...

Benimo reklamına dönmüş sizinki :)

Handan dedi ki...

Ben de aynı eylemdeyim (mutlu oldum benim gibi birisini daha bulduğuma bu arada)ama geçenlerde farkında olmadan almışım K Bar'ı, markasını görünce üzüldüm sonra. Hem aldığım için hem de bir daha almayacağım için :)

çölyak dedi ki...

ülker firmasına neden protesto ediliyo acaba google da arattıgımda üç büyüklere olan sponsorluk anlaşmasıyla ilgili oldugunu ögrendim ama sadece bu olay yüzünden mi?merak ettim.

Okuyanguzel dedi ki...

Evet ben de kesinlikle ülker ürünlerini tüketmiyorum. Malum sebeplerden :)

Ama ben hiç ama hiç almıyorum.Kendimle gurur duyuyorum. Bu arada İlker gerçekten ayıp etmiş yav sana.