15 Aralık 2011 Perşembe

"Yeliz, yeni yıl akşamı cezbedici ol."


Puhahahahah
Bugün mailimin gelen kutusuna teşrif eden postalardan birinin “konu” kısmındaki emir cümlesi bu idi.

“Yeliz, yeni yıl akşamı cezbedici ol.”
PEKİ!


Günüme neşe kattı. Allah iyiliğini versin ben son dört senedir evden çıkmıyorum yavrum sen kime ne diyorsun? Gebeştim, bütün gün uyumuştum, yemekleri İlker yapmıştı, o kadar çok yemiştim ki gecenin ilerleyen saatlerinde İlker’in eşofmanını giymiştim.

Ertesi sene cüce mevcuttu, İlker’in de yemek yapası yoktu, pizza söylemeyi düşündük. Son anda bir kebapçıya gitmiştik. Dönüşte evde pijama partisi vardı ve hatta hep beraber bizim evde uyumuştuk.
Geçen sene Zeynepler hasta idi, buluşamadık.

Dolayısı ile bu sene yılbaşı akşamı cezbedici olsam ne olur diye düşünüyorum, tasavvur edemiyorum. Yeni bir takım pijama mı alsam acaba?

Mail butigo’dan gelmiş bu arada. Sağ olsunlar sürekli benim için gardrop tasarlıyorlar, lakin ben iflah olmuyorum, bildiğimi okuyorum. Sonunda maillerine cevap alamayınca emir cümleleri kullanmaya başlamışlar.

“Yeliz, yeni yıl akşamı cezbedici ol.”
PEKİ!

Bugün hayatımın en hızlı alışverişini yaptım. Mothercare pırlantalı gün babında 50% indirim yapmış, bekliyordum zaten. O dünya para polarlardaydı gözüm. Gözümü kestirmiştim, hangi askıda onu bile biliyorum. Biliyorum ki kadınlar öğle tatillinde istila edecekler dükkanı ve kasa kuyruğu arka kapıya dayanacak.

3-4 yaş almak istiyordum, hain MC polarların sadece 36 aya kadar olanlarına indirim yapmış. Olsun Arca daha 36 aylık değil ki, napalım bu kış giysin yeter. Nasıl olsa Ocak’ta büyük indirim yapacaklar, tüm sezon ürünlerine uygulayacaklar. O zaman ihtiyaç olursa alırım. İndirim yoksa alışveriş de yok! Bizde böyle!

Mango’da indirim başlamış. Yine önceden piyasa araştırması yapmış olmak işime geldi. Hemen kapının önündeki basic hırkaları koymuştum aklıma, bingo 50%! Mango’dan ödemeyi de yaparak çıkma rekoru benim! Maksimum 7 dakika!

Sonra Kipa. Bak Kipa’nın bebek tulumları müthiş uygun fiyatlı, Arca yenidoğanken olsaydı katiyen kaçırmazdım. Neyse ki bizim zamanımızda Next vardı, sonra kapandı. Hey gidi… Duyan da 1960’larda anne oldum sanacak. Kipa’dan elim kolum dolu çıkma rekoru da benim!

Hani biri beni öğle tatilinde Forum’da alışveriş yaparken takibe alsa, uzaylı filan sanır, robotik hareketlerim aynen şöyle..

Mağazanın kapısından gir!
Gözlerini kıs, hedefe kilitlen!
Saniyenin onda biri gibi bir sürede beden araştırması yap!
Malı kap! Kasaya koş! Sağa sola bakma, boş kasaya ver zihnini!
Ödemeyi yap, kasiyerle muhabbeti kes!
Sağına soluna bakmadan dükkandan çık!

Bir de mümkünse;
“Yeliz, yeni yıl akşamı cezbedici ol.”
PEKİ! 

4 yorum:

nil dedi ki...

Yeliz;

Benetton indirimlerini takip et !

polarlar güzel,inince al!

çorapları da terletmiyor 7 Li kazık ama terletmiyor,onlardan da al!

Agoradakinden al!

parti kıyafeti için ceylana bak!
gri ceket güzeldi.siyahı da var.papyon,pantolon askısı falan da var.

yarın mailine bak! fotosonu yollicim:)

buğday taneleri dedi ki...

şu indirimleri hep kaçırıyorum. daha çok kişi bahsetse indirimlerden, önceden haberdar olsam hatta! gözüme kestirsem falan. da ben bırak indirimi yakalamayı ben de bi baksam, diyene elimdekini veren tiplerden oluyorum bazan:(

Nil dedi ki...

Hiç öyle düşeş bişey aldığımı hatırlamıyorum. Kazıklanmazsam uyuyamam ben

yeliz dedi ki...

Nil haklısın vallaha.
maile bittim süper. yarın benettona bakacağım.

Meral ben bundan sonra öngördüğüm indirimleri yazayım bari. bak mesela mothercare geçen sene 4 ocakta indirime girmiş habarın ola. ayrıca bu pırlantalı günler 3 gün sürecek.

Nilhan deme be öyle, takıl bana hayatını yaşa:)